וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו: "הגעתי בריא, מי שאומר אחרת לא אומר אמת"

7.8.2014 / 16:50

קשר מכבי נתניה שמע מהתקשורת על הרצון לשחררו: "משפחתי אמורה להגיע לישראל בקרוב. מבחינתי, אני כאן עד תום החוזה, אף אחד לא אמר לי בפנים שלא אשחק כאן". ראיון

דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
הרומן עם מכבי נתניה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. דודו/יוסי ציפקיס

אף שכבר למד לא מעט מלים בעברית, דודו סיארנסה (כך צריך לומר) לא קורא את מה שנכתב עליו. מדי פעם מגיע איזה שחקן של מכבי נתניה לעדכן אותו ששוב כתבו על הפציעה שלו או על כך שהמועדון רוצה לחתוך אותו. דודו מקשיב, בדרך כלל מחייך, אבל עד עכשיו לא אמר את האמת שלו.

הוא הגיע למכבי נתניה כרכש הכי נוצץ שעשתה הקבוצה מזה שנים. שחקן נבחרת ברזיל בעבר ששיחק באולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה ורשם מעברים בין מועדונים באירופה במיליוני יורו. יוסי מזרחי התלבט הרבה לפני שנתן את ההוראה להחתים אותו בשכר של 220 אלף יורו נטו, אבל לבסוף החליט להמר על השחקן בן ה-31.

כבר בהתחלה ניתן היה לראות כי מדובר בשחקן עם טאץ' נדיר. אחד שיכול להעמיד שחקנים מול השער בכדור מתוחכם. אך יחד עם זה, ניכר היה כי דודו הגיע בכושר גופני ירוד במיוחד ובמשקל עודף ואחרי זמן קצר התברר כי הוא גם סובל מפציעה בברך.

את מחנה האימונים בהונגריה עשה כמעט כרגיל, אבל אז התגברו הקולות כאילו הוא כבר הגיע פצוע לקבוצה. היום גם החליטו בקבוצה שצריך לשחרר אותו עוד בטרם יעבור את הבדיקה לאבחון מצבו. "אתה מפתיע אותי", אמר היום בראיון לוואלה! ספורט. "אני לא יודע שבמכבי נתניה החליטו לשחרר אותי. אני בחור ישר ואני בחור הגון ואף אחד לא בא אלי עד עכשיו להגיד לי בפנים שהוא רוצה שאני לא אהיה במכבי נתניה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התלבט הרבה לפני שביקש להחתים את דודו. מזרחי/ברני ארדוב

אבל מדברים עם הסוכנים שלך.

"אני לא יודע מי מדבר. אני נמצא במועדון בכל יום ואף אחד לא ניגש להגיד לי שהוא רוצה שאני אעזוב".

בוא נדבר על הפציעה שלך.

"אני באתי לישראל בריא לגמרי ומי שאומר אחרת, אינו אומר את האמת. איך יכולתי להתאמן בצורה מלאה אם באתי פצוע? איך יכולתי לשחק את כל משחקי האימון אם באתי פצוע? באתי בריא לגמרי".

אז מה קרה?

"מה שקרה זה שבמשך שנה וחצי לא עשיתי הכנה לעונה. לא בברזיל ולא ביוון. במשך שנה וחצי לא יצא שהכנתי את הגוף בצורה ראויה לקראת עונה ואת זה עשיתי לראשונה במכבי נתניה. עשינו אימונים פעמיים ביום. בוקר וערב. וזה בסדר גמור. זה אפילו מצוין. אני בטוח שהשחקנים יהיו בכושר מצוין. לי זה היה קצת יותר קשה כי הגוף לא היה מורגל ולכן החלו לי כאבים בברך. הכאבים האלה כבר בדרך להיעלם, אבל בצורה חד משמעית מדובר בפציעה שנבעה מעומס של אימוני טרום עונה. אני מכיר את הגוף שלי מצוין ואני יודע בדיוק מה קרה".

במכבי נתניה רצו לשלוח אותך לעשות בדיקה מקיפה.

"גם אני רוצה. אמרתי להם שאשמח מאוד אם הם ישלחו אותי כי אם יש לי בעיה, אני רוצה לדעת איך לפתור אותה. אני לא מתחמק ולא בורח מהמציאות. אם נפצעתי וצריך לטפל, אני צריך לדעת. אני רק יודע שלישראל הגעתי בריא. לא היתה לי שום פציעה לפני שהגעתי למכבי נתניה. מה, שחקנים לא נפצעים תוך כדי אימונים?".

אולי פשוט קשה לנתניה לעמוד בחוזה הגבוה שלך.

"זה כבר משהו שאתה צריך לשאול אותם. אני לא יודע משום דבר. אני ביחסים טובים עם כולם והיום בדיוק חגגנו יום הולדת לערן לוי והיה ממש כיף. אני לא יודע כרגע שאני מהווה בעיה ומבחינתי הכל מתנהל כרגיל".

ואם יתקשרו היום להודיע שרוצים שתעזוב.

"אני לא ילד. עברתי הרבה בכדורגל וראיתי כבר הרבה דברים. יכולים לדבר על הכל ואפשר לדון בכל דבר, אבל כרגע אני לא יודע את כל הדברים האלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דודו סארנסה מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
לא יזכו לראות אותו על המגרש? דודו עם אוהד נתניה/יוסי ציפקיס

רעייתך וילדיך היו אמורים להגיע מחר מברזיל. אולי כבר אין טעם שיצטרפו אליך?

"נכון לעכשיו, הם אמורים להגיע כרגיל ביום שישי או ביום שבת".

עשית הרבה בדיקות על ישראל ועל מכבי נתניה לפני שחתמת.

"בוודאי. היה לי מאוד חשוב לראות שיש לילדים שלי מקום טוב ללמוד בו ושהמדינה היא מקום טוב לחיות בו. אני מאוד רוצה להיות כאן וטוב לי בנתניה ובישראל. מבחינתי אני כאן עד סוף החוזה שלי".

דווח שפחדת מאוד מהטילים ושחשבת לעזוב.

"באמת פחדתי מהטילים ומהאזעקות וזה היה דבר חדש לי. אבל מכאן ועד לרצות לעזוב, המרחק גדול. התרגלתי לזה וראיתי שנתניה רחוקה בדרך כלל מהטווח של הטילים. עכשיו אני גם מבין שהכל הולך להסתיים, כך שזו לא הסיבה שבגללה ארצה לעזוב את ישראל".

החוזה שלך לא אמור להיות מופקד ברשות לבקרת תקציבים ולפי כל הסימנים בעוד כמה ימים כבר תהיה במקום אחר.

"אני שוב מדגיש בפניך, שאני כרגע לא יודע את כל הנתונים האלה. אני מתכוון ללכת לאימון מחר כרגיל ובשבת יש משחק מול מכבי תל אביב ואולי המאמן ישתף אותי כי זה תלוי בהחלטות שלו. אם יהיו דברים מעבר לזה בימים הקרובים, אני אדע להתמודד עם הכל".

צרות בבני סכנין: גיא לוי לא יעמוד על הקווים בגביע הטוטו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully