וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "היכולת מהולנד לא תספיק פה"

15.8.2014 / 11:55

מאמן הנבחרת שוחח עם השחקנים בפתיחת אימון הבוקר בסופיה: "בולגריה היא כמו חיה פצועה". ניסיון לעורר את פישר

נבחרת ישראל בכדורסל חזרה הבוקר (שישי) להתאמן לקראת משחקה השלישי במוקדמות אליפות אירופה נגד בולגריה ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בערוץ הראשון). הנבחרת, שכזכור הגיעה אתמול בשעות הצהריים לבירה הבולגרית, תערוך אימון נוסף בשעות הערב, כשלאחריו תערוך את הקידוש השלישי שלה בחו"ל בארבעת ימי שישי האחרונים. בקידוש יתארחו שגריר ישראל בבולגריה ורעייתו.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל,
"חייבים להגיע מוכנים". ארז אדלשטיין/איגוד הכדורסל

הנבחרת מתאמנת באולמה של צסק"א סופיה, ורק מהאימון המסכם, שייערך מחר בערב, תתאמן באולם בו ייערך המשחק ביום ראשון. "היכולת איתה ניצחנו את הולנד לא תספיק פה", אמר המאמן ארז אדלשטיין לשחקנים בפתיחת האימון, "זו ההזדמנות האחרונה של בולגריה והם יגיעו כמו חיה פצועה. הם זלזלו בהולנד והפסידו, אבל צירפו שלושה שחקנים חדשים במשחק במונטנגרו והיו צריכים לנצח. אנחנו חייבים להגיע למשחק מוכנים".

אחד השחקנים שעומדים במוקד העניינים בנבחרת הוא דיאור פישר, שעד כה מאכזב מאוד עם 6.5 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-22.5 דקות בממוצע. פישר אף היה נראה מתוסכל כשירד לספסל במהלך הרבע השלישי בניצחון על הולנד, בשל בעיית עבירות, ולא שב לפרקט. בנבחרת מנסים לשוחח עם השחקן, ומעידים כי במהלך האימונים והנסיעות הוא שומר על חיוביות רבה, אך לא מן הנמנע שיאבד את מקומו בחמישייה לטובת יניב גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully