וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו חתם במנצ'סטר סיטי עד 2019

אחרי קולארוב, נאסרי, סילבה וקומפני, גם החלוץ הארגנטינאי קיבל חוזה חדש לחמש שנים והבטיח: "אשאר כאן עד סוף החוזה"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רוצה להמשיך להניף תארים. סרחיו אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי מנצלת את הימים שלפני פתיחת עונת 2014/15 בפרמיירליג כדי לסגור את המשך ההתקשרות עם כל כוכביה. אחרי הארכת החוזים של אלכסנדר קולארוב, סמיר נאסרי, דויד סילבה והקפטן וינסנט קומפני שחתם אתמול (רביעי) לחמש שנים נוספות, גם סרחיו אגוארו קיבל חוזה חדש עד 2019 אצל האלופה האנגלית.

שחקן נבחרת ארגנטינה, 26, כובש שער הניצחון הדרמטי באליפות הקודמת ומי שהבקיע 17 שערי ליגה למרות הפציעות המרובות בעונה שעברה, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "לאורך כל התקופה שלי כאן היו שמועות על חזרה שלי לספרד. תמיד היו ספקולציות, אבל לא ייחסתי לכך חשיבות. אנשים לקחו את זה ברצינות, אבל אני יכול להגיד לאוהדים ולכולם בסיטי להירגע - אני הולך להישאר כאן עד סוף החוזה שלי".

אגוארו המשיך: "בכל שנה אני מכוון יותר גבוה. העונה שעברה הייתה נהדרת, אבל אני לא מסתפק בשתי אליפויות. אני רוצה יותר ואני מאמין שאוכל להשיג זאת כאן יחד עם חבריי לקבוצה. המועדון הזה מיוחד: האוהדים, האצטדיון, הצוות, האווירה, המתקן החדש אליו אנחנו עוברים - הכול. נהנינו מהצלחות רבות ורגעים נפלאים, אבל אנחנו מכוונים להצלחה גדולה יותר בעתיד ולכן אני נשאר. כדי לזכות בתארים ולהמשיך לעשות היסטוריה בשנים הטובות ביותר שלי. אני זוכה לשחק מול האוהדים הנפלאים האלה מדי שבוע. הם נותנים לי כוח ורעב להמשיך ולעזור לקבוצה ככל שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully