וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה האריך את חוזהו בסיטי בחמש עונות

הקשר יישאר בשורות התכולים עד 2019, וישלים תשע שנים במועדון: "לא התלבטתי לרגע, נהיה אחת הקבוצות הטובות בעולם"

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. AP
עד ש-2019 תפריד בינינו. דויד סילבה/AP

דויד סילבה קושר את עתידו במנצ'סטר סיטי. הקשר הספרדי האריך היום (שלישי) את חוזהו בשורות התכולים בחמש עונות נוספות, שישאירו אותו בקבוצה עד 2019 - אז יהיה בן 33. אחרי קיץ רדום, הסיטיזנס עבדו שעות נוספות ביממה האחרונה, במהלכה אף החתימו רשמית את אליקים מנגאלה הצרפתי מפורטו. אם סילבה ישלים את מלוא חוזהו, הוא יסגור תשע שנים במנצ'סטר סיטי, אליה הצטרף ב-2010.

"מהרגע שהצטרפתי למנצ'סטר סיטי לפני ארבע שנים הרגשתי שזה הבית השני שלה. אני מרוצה מאוד על ומחוץ למגרש, ברמה המקצועית וברמה האישית, אז למה שלא ארצה להמשיך להילחם על תארים כאן?", אמר סילבה לאתר שפורסמה ההודעה באתר הרשמי של האלופה. "הגענו להמון הישגים בשנים האחרונות, וסייענו למנצ'סטר סיטי להפוך לכוח דומיננטי באנגליה. כשאני מסתכל על חדר ההלבשה שלנו, אני לא מוצא שום סיבה שלא נהיה אחת הקבוצות הטובות בעולם. לא היו לי ספקות לגבי ההישארות פה. אני רוצה לשחק כאן גם בשנים הטובות ביותר שלי".

סילבה, בוגר מחלקת הנוער של ולנסיה, עבר לאנגליה מקבוצת נעוריו ב-2010, ומיד הפך לבורג חשוב ולאחד הקשרים הבולטים בפרמיירליג. במהלך ארבע שנותיו בסיטי, הוא כבש 21 שערים, זכה בשתי אליפויות ופעם אחת בגביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully