וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טוני איזלי חתם לעונה אחת

14.8.2014 / 22:31

הכתומים צירפו את הסנטר האמריקאי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. היו"ר מזרחי: "יהיה אחד השחקנים הצבעוניים בליגה"

טוני איזלי, שחקן אוניברסיטת מארי סטייט. GettyImages
בנס ציונה מבטיחים את "אחד השחקנים הצבעוניים בליגה". טוני איזלי/GettyImages

עירוני נס ציונה הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי טוני איזלי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט שלשום. איזלי הוא הזר השני שחותם בקבוצה, לצידו של פרסטון נואלס, ובנס ציונה עושים מאמצים על מנת לצרף שני זרים נוספים עד לפתיחת האימונים, סמוך לסיום החודש הקרוב. "אני מאוד שמח שהצלחנו להביא שחקן עם ניסיון ורזומה כמו של טוני", אמר היו"ר יניב מזרחי בתגובה להחתמה. "מצפה לקהל חוויה גדולה מכיוון שטוני הולך להיות אחד השחקנים הכי צבעוניים בליגה".

איזלי (27, 2.06) הוא בוגר מכללת מארי סטייט, ממנה יצא לאירופה מרכוס בראון, משנת 2010. את עונתו הראשונה כשחקן מקצוען העביר בפולוניה ורשה, ובעונת 2011/12 הגיע לראשונה לאיטליה כשחתם בפורלי בליגה השנייה, שם שיתף פעולה עם אוסטין פרימן. אחרי חצי עונה בקבוצה, בה הרשים מאוד, הצטרף לססארי החזקה ורשם 11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ 2012 ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי מינסוטה אך לא הרשים.

בעונת 2012/13 המשיך איזלי, שנחשב לסנטר אתלטי ומגוון, את התקופה באיטליה כשהאריך את חוזהו בססארי, רשם 11.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע בליגה האיטלקית ו-10.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ביורוקאפ. בתחילתה עונה שעברה חתם בונציה, בה שיתף פעולה עם נייט לינהארט שסיכם במכבי תל אביב, ובאמצע העונה עבר לקאזרטה ורשם 7.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של נדב זילברשטיין מתגבש ולצד איזלי ונואלס צירפה הקבוצה הקיץ את אור סולומון ממכבי ראשון לציון. בנוסף שמרה הקבוצה על השלד שלה שהוביל אותה לצמרת הליגה אשתקד שכולל את מאיר טפירו, רובי בוסטיין, גיל אמיתי וטל דן.

ביום שלישי פרסמנו: טוני איזלי על סף חתימה בנס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully