וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני איזלי על סף חתימה בעירוני נס ציונה

12.8.2014 / 8:00

הסנטר האתלט (27, 2.06) שהוכיח את עצמו באיטליה בשנים האחרונות צפוי להיות הזר השני בסגל של זילברשטיין לצד נואלס

טוני איזלי, שחקן אוניברסיטת מארי סטייט. GettyImages
עשה קריירה יפה באיטליה. טוני איזלי/GettyImages

עירוני נס ציונה, הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה בליגת העל, ממשיכה לעבוד, ונמצאת קרוב מאוד לצרף את הסנטר האמריקאי טוני איזלי לעונה אחת. בקבוצה של נדב זילברשטיין עשו מאמצים להשאיר את מיטשל וואט ודיימון סימפסון, אך השניים מחפשים בשלב הזה קבוצה גדולה יותר, כאשר וואט ייבחן במחנה הסופי של גולדן סטייט, והכתומים החליטו לקחת את איזלי שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בליגה האיטלקית.

איזלי (27, 2.06) הוא בוגר מכללת מארי סטייט, ממנה יצא לאירופה מרכוס בראון, משנת 2010. את עונתו הראשונה כשחקן מקצוען העביר בפולוניה ורשה, ובעונת 2011/12 הגיע לראשונה לאיטליה כשחתם בפורלי בליגה השנייה, שם שיתף פעולה עם אוסטין פרימן. אחרי חצי עונה בקבוצה, בה הרשים מאוד, הצטרף לססארי החזקה ורשם 11.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.2 חסימות בממוצע למשחק. בקיץ 2012 ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי מינסוטה אך לא הרשים.

בעונת 2012/13 המשיך איזלי, שנחשב לסנטר אתלטי ומגוון, את התקופה באיטליה כשהאריך את חוזהו בססארי, רשם 11.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע בליגה האיטלקית ו-10.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ביורוקאפ. בתחילתה עונה שעברה חתם בונציה, בה שיתף פעולה עם נייט לינהארט שסיכם במכבי תל אביב, ובאמצע העונה עבר לקאזרטה ורשם 7.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של נדב זילברשטיין הולך ומתגבש ואם איזלי יחתום הוא יהיה הזר השני לצד פרסטון נואלס שהאריך את חוזהו. נס ציונה צירפה שחקן רכש ישראלי אחד מתחילת הקיץ - אור סולומון ממכבי ראשון לציון, ושמרה על השלד שלה שכולל את מאיר טפירו, רובי בוסטיין, גיל אמיתי וטל דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully