וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע אחד בלבד באולם בכרונינגן יפתח לקראת ישראל

13.8.2014 / 14:46

הערכת מצב של המשטרה ההולנדית לקראת ישראל הערב (20:30, ערוץ 1) הובילה לצעד לא שגרתי. בנבחרת נותנים כבוד ליריבה

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. איגוד הכדורסל
שחקן נבחרת ישראל גיא פניני/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפגוש הערב (רביעי, 20:50, ערוץ 1) את הולנד במסגרת המחזור השני של מוקדמות אליפות אירופה 2015. הנבחרת, שחייבת ניצחון אחרי ההפסד למונטנגרו 100:97, ערכה הבוקר את אימון הקליעות שלה לקראת ההתמודדות, כשאחרי מנוחת הצהריים יודיע המאמן ארז אדלשטיין מי יהיו שני השחקנים שלא יתלבשו להתמודדות, כשאחד מהם צפוי להיות ג'ייק כהן.

בסביבת הנבחרת סיפרו החל מאמש על אווירה דרוכה מאוד והרגשה שאם יציגו את היכולת הרגילה שלהם, הם ייצאו מכרונינגן עם ניצחון חשוב להמשך הדרך. אחד המפתחות יהיה לעצור את משחק הפנים של ההולנדים, שבניגוד למונטנגרו לא משחקים כדורסל מהיר וזורם, אלא נוהגים להכניס כדורים פנימה אל השחקנים הגבוהים הדומיננטיים. בישראל ירצו למנוע מהולנד הזדמנויות שניות, ולנסות לרוץ בכל הזדמנות.

שיחת היום בהולנד, שמגיעה למשחק לאחר הניצחון על בולגריה, היא כמות הקהל הנמוכה הצפויה באולם בכרונינגן, העיר שממנה יצאה אלופת המדינה בעונה שעברה. על פי דיווחים מהבוקר, פחות מ-1,000 הולנדים רכשו כרטיסים, כשבהערכת מצב של המשטרה המקומית עם המארגנים הוחלט על העברת כל האוהדים אל אחד היציעים, גם בשל הרגישות הבטחונית שמלווה את נבחרת ישראל בימים אלה. למרות זאת, בנבחרת ישראל דיווחו היום כי האבטחה סביבם הייתה רגילה ולא הורגש שינוי מקמפיינים קודמים. כזכור, בשבוע שעבר חשד לניסיון פיגוע הלחיץ את נבחרת הכדורעף ברוטרדאם והוביל לביטול משחק.

גיא פניני, אחד השחקנים הוותיקים בנבחרת, התייחס אמש בכובד ראש ליריבה: "הולנד נבחרת מאוד מאומנת בלי כוכבים שמשחקת ביחד. הם ניצחו בחוץ את בולגריה וכולנו יודעים מה זה נבחרות - הם יבואו עם הרבה מאוד מוטיבציה וככה גם אנחנו צריכים לבוא. אנחנו באים אחרי הפסד לא נעים והתרופה הכי טובה היא ניצחון. הם שומרים מצוין, החזיקו את בולגריה בבית על 53 נקודות, הם גבוהים, משחקים פנימה עם המון חדירות. אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו ונרים את רמת ההגנה מהמשחק נגד מונטנגרו, נוכל לעשות דברים יפים מאוד בקמפיין".

ארז אדלשטיין: "הולנד - המשחק המרכזי של הקמפיין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully