וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "הולנד - המשחק המרכזי של הקמפיין"

12.8.2014 / 21:49

המאמן דרוך לקראת המשך מוק' היורובאסקט (ד', 20:30, ערוץ 1): "יהיה לנו יותר קשה בהתקפה מולם מאשר מול מונטנגרו"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
חייב ניצחון. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפגוש מחר (רביעי, 20:30, ערוץ 1) בכרונינגן את נבחרת הולנד למשחק השני במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2015. הנבחרת מגיעה למשחק לאחר ההפסד 100:97 למונטנגרו ביום ראשון, בעוד הכתומים מגיעים לאחר ניצחון נאה 53:62 על בולגריה בסמוקוב. בישראל יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון יקטין את הסיכויים להעפיל לאליפות בצורה משמעותית, בעוד ניצחון ישפר את מצבה של הנבחרת.

הנבחרת הגיעה אמש לכרונינגן אחרי מסע שכלל נסיעה בת שלוש שעות מאמסטרדם לצפון הולנד. הצוות המקצועי צפה במשחק של ההולנדים נגד הבולגרים והערב ייערך האימון המסכם כשלפניו צפויה הנבחרת לעבור תדרוך וידאו על היריבה. המאמן ארז אדלשטיין יכריע רק מחר בבוקר מי יהיו שני השחקנים שלא יתלבשו למשחק, כאשר ג'ייק כהן יוכל להתלבש אך ורק על חשבונו של דיאור פישר.

"הולנד נבחרת מאומנת, מבחינתי הדבר הכי חשוב זה האגרסיביות שלהם, הרעב שלהם", אמר ארז אדלשטיין. "הם משחקים במקום כמו כרונינגן שאוהב כדורסל ולא באמסטרדם, הם כוח עולה ואי אפשר לזלזל בהם, מבינים את זה עכשיו כששוויץ ניצחו את רוסיה. הליגה פה מתקדמת. הם שומרים מצוין, ויהיה לנו יותר קשה במשחק ההתקפה מאשר נגד מונטנגרו, ככה אני מעריך. העובדה שהם ניצחו בבולגריה במשחק הראשון, במגרש לא קל, הופך את זה למשחק המרכזי של הקמפיין".

"הולנד נבחרת מאוד מאומנת, בלי כוכבים, שמשחקת ביחד", אמר גיא פניני. "הם ניצחו בחוץ את בולגריה וכולנו יודעים מה זה נבחרות - הם יבואו עם הרבה מאוד מוטיבציה וככה גם אנחנו צריכים לבוא. אנחנו באים אחרי הפסד לא נעים והתרופה הכי טובה היא ניצחון. הם שומרים מצוין, החזיקו את בולגריה בבית על 53 נקודות, הם גבוהים, משחקים פנימה, עם המון חדירות. אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו ונרים את רמת ההגנה מהמשחק נגד מונטנגרו נוכל לעשות דברים יפים מאוד בקמפיין".

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. איגוד הכדורסל
"אנחנו באים אחרי הפסד לא נעים והתרופה הכי טובה היא ניצחון". פניני/איגוד הכדורסל

כאמור, הולנד מגיעה למשחק לאחר שהפתיעה את בולגריה במשחק הבכורה שלה במוקדמות. להולנדים היה זה ניצחון חמישי בלבד ב-29 משחקים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה החל משנת 2001. המאמן טון ואן הלפטרן יכול להתנחם בעובדה שלנבחרתו מאזן לא רע נגד ישראל במסגרת מוקדמות ואליפויות אירופה כשההולנדים ניצחו ארבעה מפגשים מתוך תשעה.

השחקן הבולט בהולנד, הוא גם מי שבלט בניצחון על בולגריה עם 18 נקודות, הגארד של דן בוש ארווין סלגטר (28, 1.91). הנבחרת מציגה כמה שחקני פנים מוכשרים ביניהם ניק אודנדג (27, 2.10) שקלע 13 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים במשחק החוץ בבולגריה, רלף דה פכטר (25, 2.00) מדן בוש ורולנד שפטנר (26, 2.11) שמשחק בליגה השנייה בספרד.

האיגוד ההולנדי העביר את המשחק לכרונינגן, שם משחקת אלופת הולנד, על מנת למשוך כמה שיותר צופים שידחפו את הנבחרת אך על פי דיווחים באתרים ההולנדים קצת פחות מ-600 כרטיסים נקנו עד כה והאולם שמכיל כ-4,300 מקומות אמור להיות רחוק ממלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully