וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זה רגע מיוחד, רציתי מאוד את התואר הזה"

כוכב ריאל מדריד חלף על פני מסי עם 70 שערים באירופה וחגג: "הגיע לנו התואר הזה". אנצ'לוטי: "ההופעה של קרוס הייתה מושלמת"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
העונה עוד לא החלה, אבל הוא כבר בכושר שיא. רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו ספג לא מעט ביקורות על יכולתו החלשה במונדיאל במדי נבחרת פורטוגל, היו גם שטענו שהוא סוחב פציעה וייתכן שאינו כשיר במאת האחוזים אבל הערב (שלישי) כוכב ריאל מדריד הסיר את כל סימני השאלה והתפוצץ על הדשא בקרדיף עם צמד מרשים כדי לסדר לאלופת אירופה 0:2 קל מאוד על סביליה בסופר קאפ האירופי.

בזכות הצמד שלו, כריסטיאנו רונאלדו שבר שוויון עם ליאונל מסי ועלה ל-70 שערים באירופה. על הדרך, הוא גם עקף את גרד מולר, שכבש 69 שערים במסגרות האירופיות. כרגע, רונאלדו נמצא בשוויון עם פיליפו אינזאגי, שנמצא במקום השני יחד איתו. רק לראול יש יותר שערים באירופה, 76 ונראה שגם רונאלדו וגם מסי יעקפו אותו העונה.

צמד של רונאלדו סידר לריאל מדריד 0:2 על סביליה

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס מול שחקן סביליה קרלוס באקה. AP
הופעת בכורה טובה מאוד. טוני קרוס/AP

כובש הצמד כריסטיאנו רונאלדו אמר בסיום: "זה יום מיוחד מאוד בשבילי מכיוון שזה היה הסופרקאפ הראשון שלי. הקבוצה הייתה מצוינת היום והגיע לנו לזכות בתואר הזה".

רונאלדו סיכם: "זה רגע מאוד מיוחד, רציתי מאוד את התואר הזה כי עוד לא זכיתי בו. שיחקנו טוב, מהרגע הראשון. אנחנו רוצים לצבור ביטחון להמשך העונה ולהתחיל אותה בצורה הטובה ביותר. מה שהיה היה, היו לי פציעות בסיום העונה הקודמת ובמונדיאל, אבל הכול עבר. חזרתי וכבשתי שני שערים חשובים. תודה לאוהדים שלנו, ניצחנו עבורם. הם תמיד איתנו וזה רגע שכולנו נזכור. אי אפשר לבקש יותר, כי השגנו את המטרה היום. יש לי סחרחורת קלה מהמכה שקיבלתי, אבל יהיה בסדר. אני אשתה קצת שמפניה כדי שזה יעבור. אני מרגיש טוב, אבל חסר לי עוד כדי להיות בשיאי".

קרלו אנצ'לוטי אמר: "ההופעה של טוני קרוס הייתה מושלמת. הוא היה מהיר וחד בכל דבר שהוא עשה על המגרש. השחקנים החדשים שלנו הראו את היכולות שלהם. יש לנו הרבה יותר ביטחון ממה שהיה לנו בתקופה דומה בשנה שעברה וזה משפיע על כל הקבוצה".

האיטלקי הוסיף: "אני מאוד שמח שזכינו. שיחקנו טוב ולא היה קל להתכונן, כי לא היה לנו הרבה זמן. אבל הקבוצה עשתה עבודה טובה. לחאמס הייתה איזו בעיה במחצית הראשונה, אבל בשנייה הוא היה מאוד טוב. כריסטיאנו במצב טוב. הוא תמיד עושה אותו דבר, כובש שערים ואין הרבה מה להוסיף על בייל ובנזמה, שניהם שחקנים אדירים. קסיאס השאיר מאחור את כל מה שקרה במונדיאל. זו עונה חדשה. האם הוא יהיה השוער הראשון? עוד נראה. כולנו כאן מאמינים ובוטחים בו".

שוער סביליה, בטו: "אני גאה בקבוצה שלנו ובמה שעשינו. לא הצלחנו להתמודד ולנצח את הקבוצה עם השחקנים הכי טובים בעולם, אבל השארנו רושם חיובי. רצינו את התואר הזה, אבל צריך ללכת מכאן בראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully