וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה בסופרקאפ האירופי אחרי 0:2 על סביליה

אלופת אירופה נראתה מצוין וצמד של כריסטיאנו רונאלדו (30 ו-49) סידר לה זכייה שנייה בתולדותיה בתואר. חאמס רודריגס וטוני קרוס רשמו הופעת בכורה בהרכב, קיילור נבאס נותר על הספסל

שחקן ריאל מדריד איקר קסיאס מניף את הסופרקאפ האירופי. רויטרס
איתות כוונות רציני לקראת פתיחת העונה. שחקני ריאל חוגגים/רויטרס

הליגה הספרדית תיפתח בעוד 11 יום, אך חובבי הז'אנר ובעיקר אוהדי ריאל מדריד קיבלו הערב (שלישי) טעימה ראשונה מקבוצתם כשאלופת אירופה ניצחה 0:2 את סביליה וזכתה בסופרקאפ האירופי בפעם השנייה בתולדותיה. קרלו אנצ'לוטי עלה עם כל התותחים הכבדים, כולל חאמס רודריגס וטוני קרוס שחקני הרכש החדשים, אבל עם כל הכבוד לכל השאר, כריסטיאנו רונאלדו הוכיח כבר מהפתיחה שהוא הכוכב הבלתי מעורער של הבלאנקוס וכבש צמד פנטסטי. הפורטוגלי, שלא שיחק מאז המונדיאל המאכזב שלו, עלה רעב מאוד לדשא בקרדיף וכבר אחרי חצי שעה ניצל בישול נפלא של גארת' בייל באגף שמאל ובעט לרשת. ארבע דקות אחרי ההפסקה הפורטוגלי השלים צמד כשניצל מסירת עומק של בנזמה והפציץ בשמאל לחיבורים מתוך הרחבה.

בעוד שמונה ימים הבלאנקוס ייפגשו את אתלטיקו מדריד האלופה למשחק הראשון בסופר קאפ הספרדי ועל פי הכושר שהציגה ריאל הערב, לדייגו סימאונה יש הרבה סיבות לדאגה. סביליה מנגד, שבדרך כלל נחשבת לקבוצת צמרת בספרד, נראתה רע מאוד, לא היוותה יריב ראוי לריאל ונדמה שהעזיבה של ראקיטיץ' לברצלונה פגעה בה מאוד.

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס מול שחקן סביליה קרלוס באקה. AP
בכורה בהרכב ריאל. טוני קרוס מול באקה/AP

מהלך המשחק

דקה 14: מצב מסוכן ראשון לריאל. כריסטיאנו רונאלדו תעתע במגני סביליה על סף הרחבה וסחט בעיטה חופשית מצד שמאל. הפורטוגלי בעט בעצמו את הבעיטה אבל הכדור שלו היה מעט גבוה ופגש את גב הרשת.

דקה 18: שלושת כוכבי ריאל חברו להתקפה נהדרת שכמעט הסתיימה בשער. חאמס רודריגס מצא בצד שמאל את רונאלדו שיישר למרכז. גארת' בייל הסתנן מאחור ובעט מהאוויר אבל לא מספיק חזק והגנת סביליה הדפה.

דקה 26: קארים בנזמה מצא ברחבה את רונאלדו, שהשתחרר מהשומרים שלו ונותר לבדו מול בטו, אבל שוער סביליה הדף נפלא והציל את קבוצתו.

דקה 30: גול! אחרי לחץ גדול ריאל משיגה את השער שמגיע לה. גארת' בייל קיבל כדור באגף שמאל ומצא נפלא את רונאלדו שבלי לעצור הפציץ מקרוב פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
שכח כבר מהמונדיאל. רונאלדו חוגג/GettyImages

דקה 35: מצב ראשון לסביליה שמגיע אחרי טעות קשה בהגנת ריאל שאיבדה כדור ברחבה. דניס סוארס מצא את פאציו שמשני מטרים הפציץ אבל קסיאס עם הצלה מדהימה חילץ לקרן.

דקה 49: גול! ריאל הכפילה את היתרון שלה עם פתיחת המחצית השנייה ומי כבש? שוב כריסטיאנו רונאלדו. הפעם זה היה קארים בנזמה שהכניס כדור עומק והפורטוגלי הלוהט הפציץ בשמאל לרשת. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 68: גארת' בייל הפעלתן מצא ברחבה את חאמס רודריגס שהפציץ בשמאל חזק וגבוה, אבל בטו הדף בקושי לקרן ומנע מקולומביאני שער בכורה במדים הלבנים.

דקה 82: גארת' בייל שוב יצר מצב מצוין לרונאלדו עם כדור עומק מדויק, אבל הגנת סביליה בלמה את הפורטוגלי ברגע האחרון ומנעה ממנו שלושער מפואר.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן סביליה קוקה. GettyImages
בישל נפלא את הראשון. בייל/GettyImages
אוהד פורץ למשחק בין ריאל מדריד, סביליה, עם דגל פלסטין. GettyImages
המחאה הגיעה גם לקרדיף. אוהד פורץ למגרש עם דגל פלסטין/GettyImages

הרכבים

ריאל מדריד: איקס קסיאס, דניאל קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו (מרסלו, 83), טוני קרוס, לוקה מודריץ' (אסייר ייראמנדי, 86), חאמס רודריגס (איסקו, 72), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

סביליה: בטו, פדריקו פאציו, פרננדו נבארו, ניקולס פארחה, קוקה (דיוגו, 85), גז'וגוז' קריכוביאק, דניאל קאריסו, דניס סוארס (חוסה אנטוניו רייס, 78), ויטולו, אלכס וידאל (יאגו אספס, 66), קרלוס באקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully