וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפשרויות של אריאל הרוש: חו"ל או מכבי נתניה

12.8.2014 / 10:29

אבי נמני מחפש לשוער קבוצה מעבר לים, מאיורקה היא אחת האופציות, הקבוצה של יוסי מזרחי כבר הביעה עניין בשוער. בינתייים בבית"ר: הסכום שטביב אמור להעביר לבקרה הופחת ב-1.5 מיליון שקל

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חסך הרבה כסף. טביב/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים חששו אתמול (שני) לאחר החלטת הבורר בנוגע לאריאל הרוש כי הבעלים אלי טביב יהיה מאוכזב מההחלטה וזה עשוי להשפיע על המשך ההשקעה שלו במועדון. עם זאת, לאחר שיחה עם הבעלים בקבוצה נרגעו. "הוא לקח את זה לגמרי אחרת", אומרים בבית"ר, "הוא מעבר לקטע של האגו. החוזה של הרוש העיק על התקציב, הוא לא היה חלק מהמועדון וכעת החוזה הזה כבר לא שייך לבית"ר ירושלים. עצוב שדווקא כשזה מגיע לבית"ר ירושלים מקבלים החלטות תקדימיות, אבל התרגלנו לזה".

למעשה, החלק החיובי מבחינת טביב ובית"ר הוא שהבעלים יצטרך כעת להעביר לבקרת התקציבים כ-2.5 מיליון שקל ולא 4 מיליון שקל, כפי שהיה אמור לפני ההחלטה על הרוש. חוזהו של הרוש, פלוס החובות כלפיו, מוגדרים בבקרה כ-1.85 מיליון שקל, כאשר בשלב ראשוני בית"ר תצטרך לשלם לשוער רק 400 אלף שקל ובהמשך את משכורות אוגוסט וספטמבר.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בסביבתו אמרו: "בית"ר זה הבית שלו, אף אחד לא רוצה לעזוב את הבית, בטח לא ככה". הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש: רגשות מעורבים מהעזיבה

יחד עם זאת, אין ספק כי מבחינת הרוש מדובר בניצחון גדול. משפחתו של השחקן שחררה לחץ גדול אתמול אחרי ההכרעה. הרוש ידע שגם סעיף שחרור נמוך היה עשוי להשאיר אותו ללא קבוצה ולפגוע לו באופן קשה מאוד בקריירה, ובמיוחד בפעילות בנבחרת, שבה הוא אמור להיות שוער ראשון בטורניר הקרוב. על אף השמחה, הרוש היה אמש ברגשות מעורבים. בסביבתו מספרים שלמרות ההקלה, כלל לא פשוט עבורו לעזוב את קבוצת נעוריו, ונראה היה שהוא שמח ששוחרר אך עדיין מנסה לעכל את ההחלטה.

בסביבתו של השוער אמרו אתמול: "בית"ר זה הבית שלו, אף אחד לא רוצה לעזוב את הבית, בטח לא ככה. למרות כל מה שנאמר מסביב, אריאל יודע להעריך את בית"ר, את החלק הגדול של הקהל שתומך בו כל הזמן וליווה אותו. אריאל יודע שלא בכל מקום יהיה לו את זה. הוא בחר לא ללכת להפועל תל אביב ועדיין רצה להישאר בבית"ר גם בתקופה הזאת, כי מי שבא מכאן יודע להעריך את הדברים הטובים. חבל שזה נגמר ככה".

כעת יתפנה השוער למצוא קבוצה חדשה. מכבי נתניה הביעה עניין רציני בשוער לפני כשבועיים, אך המתינה לסיום הבוררות. כעת נראה כי במועדון ינסו לעשות מהלך ממשי לצירוף השוער. יחד עם זאת, נתניה לא תוכל לעמוד בעלויות של הרוש, ואם זאת תהיה האופציה הכי ריאלית - השוער ייאלץ להתפרש בשכרו. אפשרות אחרת שהועלתה היא שהוא יירכש על ידי מכבי תל אביב ויושאל לנתניה.

בכל מקרה, לפחות בימים הקרובים האופציה המועדפת היא יציאה לחו"ל, וסוכנו אבי נמני כבר אמש הפעיל מספר אנשי קשר שיסייעו לשוער למצוא קבוצה תחת הטייטל החדש - שחקן חופשי. מאיורקה הספרדית היא אחת האופציות עבור השוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שלושה בקישור האחורי? קורצקי/ברני ארדוב

ובינתיים - גביע הטוטו

בבית"ר ימשיכו היום בהכנות למשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו. מהמשחק ייעדרו ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה - עומר אצילי, אלי דסה, לידור כהן וטל כחילה. על פי התירגול של קורצקי אתמול הקבוצה צפויה לפתוח עם 3 שחקנים בקישור האחורי - קלאודמיר, שקד וקריאף. איציק כהן ודני פרדה יצטרפו לקוראץ' בחלק הקדמי.

עד מחר אמורה בית"ר לסגור את כל פרטי ההעברה של שלומי אזולאי ושמוליק מלול על מנת שיהיו חלק מהסגל. בצוות המקצועי מאוכזבים מהעיכוב בחתימה על חוזהו של חנן ממן, בעיקר לאור העובדה כי ממן לא הירבה לשחק בשנה האחרונה, ומשחקי גביע הטוטו הם מאוד משמעותיים בתהליך החזרה שלו לכושר. טביב אמר אתמול כי הנושא ייפתר בימים הקרובים וממן בכל מקרה יפתח את הליגה עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully