וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם ברוסיה: "מכאן לא נוכל להראות גרוע יותר"

11.8.2014 / 9:50

התקשורת קטלה את הנבחרת אחרי ההפסד הסנסציוני 79:77 לשוויץ. המאמן פשוטין: "הם נלחמו בכל התקפה. לא ציפינו לזה"

ייבגני פשוטין מאמן לוקומטיב קובאן. ברני ארדוב
הג'וב שלו בסכנה. פשוטין/ברני ארדוב

ההפסד של נבחרת ישראל למונטנגרו הסיט את תשומת הלב של חובבי הכדורסל בארץ מהסנסציה הענקית שהתחוללה אמש (ראשון) בפריבורג, שוויץ, שם הנבחרת המקומית ניצחה את רוסיה הגדולה 77:79 בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה. השוויצרים כבר הוליכו ב-20 הפרש באמצע הרבע השלישי, לפני שרוסיה החלה בקאמבק מרשים, השוותה את המשחק, ונכנעה רק בדקות ההכרעה.

שתי הנבחרות משחקות במסגרת בית של שלוש נבחרות, כשהנבחרת השלישית היא איטליה, שתגיע למוסקבה ביום רביעי. ניצחון איטלקי יציב את הרוסים בצרות גדולות במאבק על המקום השני בבית, שגם הוא עשוי להספיק להעפלה לאליפות.

שחקן נבחרת רוסיה טימופיי מוזגוב. GettyImages
כלום לא עבד. מוזגוב/GettyImages

נבחרת שוויץ אמנם מחזיקה בסגל שחקנים לא רעים כמו גרג ברונר, אקס עירוני נהריה, קלינט קפלה, הסנטר שנבחר על ידי יוסטון בדראפט האחרון ודושאן מלדיאן, גארד ממוצא סרבי שקלע אמש 24 נקודות, אך עם סגל דומה הם השיגו רק שלושה ניצחונות משמונה משחקים בקמפיין הקודם. שניים מאותם ניצחונות היו על אלבניה ואחד נוסף על בלגיה בבית. בנוסף הובסה שוויץ ב-49 ו-44 הפרש נגד פולין ובלגיה בהתאמה בקמפיין ההוא. השוויצרים לא העפילו לאליפות אירופה מאז שנת 1955, ובשנים האחרונות שיחקו בכלל בדרג ב' של אירופה.

הנתונים הללו גרמו לתקשורת הרוסית לתקוף את המאמן החדש ייבגני פשוטין, "הקריירה של פשוטין התחילה בסנסציה אדירה", כתב העיתונאי טימור רוסטמוב בספורט-אקספרס, "אפשר לקוות שמכאן לא נוכל להראות גרוע יותר. הנבחרת שיחקה בצורה נרפית מאוד, זרקה יותר מדי שלשות, ועד שהחלה להבין מה היא צריכה לעשות, זה היה מאוחר מדי. חשוב להסתכל על איטליה, יריבה חזקה יותר משוויץ. כדי להעפיל ליורובאסקט 2015 בוודאות, נצטרך לנצח פעמיים את איטליה, אם נשחק כמו אתמול, זה לא אפשרי".

פשוטין עצמו לא נכנס להיסטריה בעקבות ההפסד, "לא שיחקנו את המשחק הטוב ביותר שלנו בלשון המעטה", אמר בסיום המשחק, "שוויץ הציגו כדורסל מסודר וממושמע ושיחקו הגנה יוצאת מן הכלל. הם היו מוכנים פיזית להלחם בכל התקפה. אנחנו, מנגד, לא ציפינו לזה, איבדנו ריכוז ונתנו להם לבצע עלינו ריצה גדולה מדי (שוויץ פתחה את הרבע השלישי בריצת 0:13). שמרנו נהדר ברבע האחרון, עצרנו אותם על 13 נקודות, אבל זה לא הספיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully