וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה נפצע. דיווח: עלול להיעדר חצי שנה

החלוץ נפגע בקרסול בניצחון 1:2 על פרנצברוש ובצ'לסי חוששים. רוג'רס מרוצה מקוטיניו: "הוא כל כך מוכשר, פשוט קוסם"

חלוץ צ'לסי דידייה דרוגבה על הספסל לצד פרננדו טורס. GettyImages
חצי שנה בחוץ? דרוגבה/GettyImages

כמה מהקבוצות הגדולות של אירופה ערכו אתמול (ראשון) משחקי אימון. ליברפול סיפקה קונצרט מול דורטמונד, אתלטיקו מדריד פירקה את וולפסבורג, רומא כבשה חמישייה ויובנטוס השיגה ניצחון דרמטי על אלסנדרו דל פיירו, אבל לצער כולם, החדשות המרכזיות הגיעו דווקא מהמשחק של צ'לסי.

הבלוז אומנם הצליחו לבצע מהפך וניצחו בהונגריה 1:2 את פרנצברוש משער של ססק פברגאס, תשע דקות לסיום, אולם הניצחון הזה התגמד במהרה בשל הפציעה של דידייה דרוגבה.

בדקה ה-27 של המשחק, החלוץ מחוף השנהב, שפרש השבוע מהנבחרת וחזר רק לאחרונה למועדון אותו הוביל לזכייה בליגת האלופות לפני קצת יותר משנתיים, ניסה להגיע לכדור רוחב שהוכנס לרחבה ונפגע בקרסול. דרוגבה נשכב על הדשא ונאנק מכאבים. הוא הוחלף מיד באוסקר ועל פי דיווחים שונים שעלו, הוא ככל הנראה סובל מפגיעה ברצועה וייאלץ להחמיץ לא פחות מחצי שנה של כדורגל. החלוץ צפוי להיבדק שוב ובצ'לסי עדיין מתפללים שהפציעה שלו לא כל כך חמורה.

הכנה: רביעייה לליברפול, חמישייה לאתלטיקו מדריד

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
רוג'רס מבסוט ממנו. קוטיניו/GettyImages

ובינתיים, בליברפול, שמחה וששון. המייטי רדז שכחו מלואיס סוארס ונראו נפלא נגד דורטמונד. המנג'ר ברנדן רוג'רס החמיא לכוכב המשחק, קוטיניו, שבישל בצורה נהדרת את הראשון לסטארידג' ואז כבש בעצמו: "הוא כל כך מוכשר. הוא פשוט קוסם", אמר רוג'רס על השחקן שלו, "היכולת שלו לצאת ממצבים מסובכים ולראות את המשחק היא מדהימה. הוא משחק בין הקישור להתקפה, מושך את ההגנה של היריב החוצה ואז מספק מסירות מעולות. הוא היה יוצא מן הכלל".

ביובנטוס התרגשו מהמפגש עם האקס המיתולוגי אלסנדרו דל פיירו, ששיחק במדי כוכבי הליגה האוסטרלית. הגברת הזקנה ניצחה 2:3 בדקה ה-93 משער של סימונה פפה המתקאמבק והשוער ג'אנלואיג'י בופון, שהעביר שנים ארוכות לצד דל פיירו, אמר: "הוא תמיד יהיה סמל של יובנטוס. הייתה לו קריירה מיוחדת וגדולה. המשחק היה טוב ולמרות שהיה קשה, גם הצלחנו לנצח". מאמן יובנטוס החדש, מסימיליאנו אלגרי, סיכם: "עשינו כמה טעויות ברמה האישית ולא היינו טובים בהגנה. אבל זה לא מפתיע. השחקנים היו עייפים כי עבדנו קשה ביומיים שלנו בסידני".

אתלטיקו מדריד כבשה חמישייה לרשת של וולפסבורג ואנטואן גריזמן, שערך בכורה, נשמע נרגש: "חיכיתי לזה מאוד. צריך להמשיך בדיוק ככה ולהשתפר מכאן. אני עוד צריך להכיר את החברים שלי טוב יותר וכולנו חייבים לתת הכול על המגרש. אנחנו עובדים טוב ולא סופגים שערים. בהתקפה, יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש בכל רגע של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully