וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רביעייה לליברפול, חמישייה לאתלטיקו מדריד

המייטי רדז דרסו את דורטמונד 0:4, שער בכורה למנדז'וקיץ' ב-1:5 על וולפסבורג. פרנצברוש-צ'לסי 2:1. התקצירים - בפנים

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס מתחבק עם אלסנדרו דל פיירו כוכבי הליגה האוסטרלית. AP
מפגש מרגש. דל פיירו מחבק את בופון/AP

יובנטוס רשמה היום (ראשון) את ניצחונה השני במשחקי ההכנה לקראת העונה הקרובה, כאשר גברה עמוק בתוך תוספת הזמן 2:3 על קבוצת כוכבי הליגה האוסטרלית, לעיני 85 אלף צופים בסידני. במדי האוסטרלים שיחק אלסנדרו דל פיירו, שכמובן העביר 19 שנים בקריירה האגדית שלו במדי יובה. עבור דל פיירו היה זה גם משחק פרידה מהליגה האוסטרלית, אותה הוא עזב.

בדקה התשיעית, מרסלו קארוסקה הארגנטינאי, שמשחק באדלייד יונייטד קיבל את הכדור על סף הרחבה מדל פיירו, ביצע הטעיה יפה ושלח פנימה. יובה השוותה בדקה ה-59. הרכש פטריס אברה הגביה משמאל ופרננדו יורנטה כבש בנגיחה מקרוב.

טומי יוריץ' מווסטרן סידני וונדררס החזיר את היתרון לאוסטרלים בדקה ה-77 עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה, שהכניעה את בופון. אלא שזה לא נגמר ובדקה ה-85, פול פוגבה איזן עם בעיטה נהדרת מהאוויר לחיבורים. שתיים וחצי דקות בתוך תוספת הזמן, המהפך הדרמטי הושלם כאשר סימונה פפה הגיע לכדור שנהדף מההגנה והפציץ פנימה.

צפו בתקציר המשחק

אחרי מסע המשחקים הארוך שלה בארצות הברית, ליברפול שבה הביתה לאנפילד והבהירה שגם בלי לואיס סוארס, יש לה התקפה אדירה. המייטי רדס מחצו את בורוסיה דורטמונד 0:4, כאשר הם מציגים את פליפה קוטיניו ודניאל סטארידג' במיטבם.

כבר בדקה העשירית הברזילאי שלח את האנגלי עם כדור עומק מבריק וסטארידג' קבע 0:1. שלוש דקות חלפו וסטיבן ג'רארד הניח כדור קרן מדויק על הראש של דיאן לוברן, שנגח מקרוב את שערו הראשון במדים האדומים.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה ליברפול הכתה שוב. ראחים סטרלינג השאיר כדור לקוטיניו, שהתגבר בקלות על השומר שלו וכבש בשמאל שער מצוין. בדקה ה-61, סטרלינג שוב היה על תקן המבשל והפעם ביצע תרגיל נהדר על קו הרוחב והוציא לג'ורדן הנדרסון, שכבש בקלות את הרביעי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בשערים של ליברפול

* מריו מנדז'וקיץ' כבש שער בכורה באתלטיקו מדריד, שפירקה את וולפסבורג עם 1:5 ענק. חלוץ הרכש מבאיירן מינכן הבקיע בדקה ה-62 מהנקודה הלבנה, כשלחגיגת השערים הצטרפו גם ראול גרסיה (13, 54), קוקה (68) והקטור הרננדס (83). נאלדו (67) כבשו לגרמנים.

צפו בחמישייה של אתלטיקו מדריד

* חמישייה סיפקה גם רומא, שהביסה את אלטנדורף האוסטרית 0:5. ז'רביניו (35), פרנצ'סקו טוטי (78, 81) ומישל סומה בן ה-19 (68, 83) כבשו.

* צ'לסי ניצחה את פרנצברוש 1:2 בהונגריה. המארחת עלתה ליתרון מרגלי זולטן גרה (17), אלא שראמירס (51) וססק פברגאס (81) השלימו מהפך.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - ריאל סוסיאדד 0:1

פרנקפורט - אינטר 1:3

האנובר - לאציו 1:3

שטוטגרט - האל סיטי 2:1

צפו ב-1:2 של צ'לסי

צפו בחמישייה של רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully