וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף הנאסקאר שהרג יריב: "אין מילים לתאר את העצב"

טוני סטיוארט, שדרס למוות את קווין וורד בן ה-20 במהלך מרוץ, פרש מתחרות נוספת. מנהלו: "מבין אותו. הוא צריך זמן"

AP

בווידיאו: התאונה שהובילה למותו של וורד ג'וניור (זהירות, תמונות קשות)

ארצות הברית כולה עסקה אתמול (ראשון) בטרגדיה הגדולה שאירעה על מסלול המרוצים בקנאנדאיגווה. אלוף הנאסקאר שלוש פעמים בעברו ואחד הכוכבים הגדולים של הענף, טוני סטיוארט, פגע עם רכבו במהלך מרוץ בקווין וורד ג'וניור, נהג מתחרה בן 20, שירד מרכבו והלך לכיוון המסלול.

וורד ג'וניור עף כ-20 מטרים בשל הפגיעה, נפצע בצורה אנושה ומותו הוכרז בדרך אל בית החולים המקומי, לשם הובהל. על פי בדיקה ראשונית, ככל הנראה הפנייה בה אירעה התאונה לא מוארת מספיק וסטיוארט לא ראה את וורד, שלבש חליפת מרוץ שחורה.

סטיוארט תוכנן להתחרות בליל אמש במרוץ נאסקאר בווטקינס גלן, אולם לבסוף החליט שלא להשתתף בו לאור הטרגדיה ולמרות שהנהלת הנאסקאר אישרה לו להתחרות. ההיעדרות מהמרוץ תיפגע מאוד בסיכויו של סטיוארט לזכות באליפות, אולם מנהל הקבוצה שלו, שאמר תחילה: "טוני יתחרה. העסקים ממשיכים כרגיל", אמר לאחר שהנהג לקח את ההחלטה לפרוש מהמרוץ: "אני מבין אותו ותומך בו. הוא צריך זמן להירגע".

טוני סטיוארט נהג נאסקאר. AP
יצטרך זמן כדי להתגבר על הטרגדיה. סטיוארט/AP

לאחר שהחליט שלא להשתתף, התפנה סטיוארט להוציא הודעה רשמית מטעמו: "אין מילים שיכולות לתאר את העצב אותו אני חש על התאונה שלקחה את חייו של קווין וורד ג'וניור. אלו רגעים מאוד אמוציונלים לכל מי שמעורב במקרה ולכן החלטתי לא להתחרות במרוץ בווטקינס גלן. המחשבות והתפילות שלי מופנות למשפחתו וחבריו של קווין ולכל מי שהושפע מהטרגדיה הזו".

משפחתו של וורד הוציאה הצהרה משלה: "אנחנו מעריכים את התפילות והתמיכה שאנחנו מקבלים מכל הקהילה שלנו, אבל אנו גם זקוקים לזמן להתאבל ולסדר את הראש שלנו אחרי כל מה שקרה".

שניים מכוכבי הנאסקאר הגדולים ביותר הגיבו אף הם למקרה. דייל ארנהארדט ג'וניור כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כולנו נאבד מישהו במהלך חיינו. כשאובדן כזה הוא פתאומי ולא צפוי, הכאב והעצב גדולים עוד יותר. התפילות שלי הולכות למשפחת וורד". ג'ימי ג'ונסון, שכן השתתף במרוץ בווטקינס גלן, צייץ לפניו: "אני מתחרה היום בלב כבד...".

אלוף הנאסקאר דרס למוות מתחרה במהלך מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully