וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלוף הנאסקאר דרס למוות מתחרה במהלך מרוץ

טרגדיה בניו יורק: טוני סטיוארט, אחד מכוכבי עולם המרוצים, שזכה ב-3 אליפויות בעברו, לא הבחין ככל הנראה בקווין וורד ג'וניור, שירד ממכוניתו. הוא פגע בו, העיף אותו כ-20 מטרים וגרם למותו

AP

טרגדיה גדולה אירעה הלילה (בין שבת לראשון) במסלול המרוצים בקנדאיגווה, בצפון מדינת ניו יורק. טוני סטיוארט בן ה-43, אלוף הנאסקאר שלוש פעמים בעברו ואחד הכוכבים הגדולים בתולדות הענף, דרס למוות נהג במהלך תחרות.

על פי צילומי הוידיאו של הצופים שהיו במקום, קווין וורד ג'וניור ירד מרכבו במהלך המרוץ על מנת להתעמת עם סטיוארט, לאחר שהשניים התנגשו זה בזה קלות הקפה אחת קודם לכן. וורד ג'וניור לבש חליפת מרוץ שחורה וככל הנראה, סטיוארט לא הבחין בו מתייצב מול המכונית שלו, פגע בו והעיף אותו כ-20 מטרים.

טוני סטיוארט נהג נאסקאר. AP
טרגדיה גדולה. סטיוארט/AP

צוותי הצלה הגיעו מיד למקום והמשך המרוץ בוטל כמובן, בעוד הצופים ההמומים עושים דרכם אל מחוץ למקום. וורד ג'וניור הובהל לבית החולים הקרוב, אולם כבר בדרך לשם הוא מת מפצעיו.

עבור סטיוארט, שיתחרה כבר היום במרוץ נאסקאר בווטקינס גלן, לא מדובר בתאונה קשה ראשונה. בדיוק לפני שנה הוא היה מעורב בתאונה שגרמה לפציעתה הקשה של נהגת בת 19. סטיוארט הודה לאחר המקרה שהוא היה זה שביצע את הטעות שהובילה להתנגשות בין 15 מכוניות על המסלול. הוא עצמו שבר את הרגל לפני קצת פחות משנה וחזר להתחרות רק לאחרונה.

השריף פיליפ פוברו, שמונה לחקור את המקרה מטעם המשטרה המקומית באונטריו קאונטי, אמר שהחקירה איננה פלילית ושסטיוארט שיתף פעולה ושוחרר לביתו לאחר שענה על כל השאלות.

  • עוד באותו נושא:
  • נאסקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully