וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אנחנו בטוחים בעצמנו יותר בעקבות הזכייה"

מאמן ריאל רוצה לשחזר את הישגו כשחקן ולזכות שוב באליפות אירופה: "ההצלחה אשתקד תיתן לנו אקסטרה בעונה הקרובה"

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד, עם גביע ליגת האלופות. GettyImages
מתכונן לעוד הנפות. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

שבועיים לפני פתיחת העונה החדשה בליגה הספרדית, ושבוע לפני המשחק הראשון בסופרקאפ הספרדי מול אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד תערוך מחרתיים (שלישי) את משחקה הרשמי הראשון העונה, בסופרקאפ האירופי בקרדיף מול סביליה, שזכתה אשתקד בליגה האירופית. לקראת המשחק, והעונה כולה, התראיין קרלו אנצ'לוטי לאתר הרשמי של המועדון, וסיפר על האתגרים שניצבים בפניו בעונתו השנייה כמאמן הבלאנקוס, אותה הוא פותח כאלוף אירופה.

"המשחק בסופרקאפ מול סביליה חשוב מאוד, כי זה גמר של מפעל בינלאומי", אמר אנצ'לוטי. "הוא מיוחד גם כי הוא המשחק הרשמי הראשון שלנו אחרי המונדיאל, בו השתתפו כמה משחקניי. לא היה קל להתכונן אליו, אבל אנחנו רוצים לנצח בו. כמו כל גמר, זה יהיה קשה מאוד, למרות שאנחנו פייבוריטים בגלל שאנחנו ריאל מדריד. סביליה שינתה את פנייה השנה, היא איבדה כמה מהשחקנים החשובים שלה והביאה אחרים, כך שכרגע היא די תעלומה".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"תמיד יש כאן תשוקה להמשיך ולשפר את ההיסטוריה של המועדון". חאמס רודריגס מוצג/GettyImages

לגבי העונה שעברה אמר האיטלקי: "הייתה לנו עונה טובה, כי זכינו בגביע הספרדי, ובמטרה הכי חשובה שלנו - ליגת האלופות. ברגע שזכינו בתואר הזה, התחילנו להתכונן לעונה שעומדת להיפתח במטרה לזכות בה בעוד תארים. זו הפילוסופיה של ריאל מדריד, תמיד יש כאן תשוקה להמשיך ולשפר את ההיסטוריה של המועדון. בגמר האלופות שמרנו על האמונה עד השנייה האחרונה, עם אינטנסיביות וריכוז נהדרים, ואני חושב שזה היה המפתח לניצחון שלנו".

כשנשאל עד כמה מיוחדת הייתה הזכייה החמישית שלו בתואר האירופי היוקרתי מכולם, אחרי שהוכתר בעבר לאלוף אירופה פעמיים כמאמן מילאן (2003, 2007), ופעמיים כשחקן הרוסונרי (1989, 1990), השיב אנצ'לוטי: "זה היה חשוב בעיקר כי היינו נחושים לזכות בדסימה. רציתי את זה בשביל המועדון, והמועדון רצה את זה, כי לעשות היסטוריה עם הדסימה היא בלי ספק הניצחון הכי גדול שאפשר לשאוף אליו. זה לא היה הישג אינדיבידואלי שלי".

לגבי הניסיון לזכות בליגת האלופות פעם נוספת, 25 שנים אחרי שמילאן שלו הייתה האחרונה להגן על תוארה כאלופת אירופה, אמר אנצ'לוטי: "אף קבוצה לא זכתה פעמיים ברציפות בליגת האלופות, ואנחנו יודעים שזה יהיה קשה מאוד. נקודת הפתיחה שלנו היא שאנחנו בטוחים בעצמנו יותר, הודות להצלחה האחרונה שלנו, וזה נותן לנו עוד אקסטרה לקראת העונה הקרובה בליגת האלופות. אין שום סוד לזכייה בתארים, חוץ מאמביציה, תשוקה ומחויבות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully