וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס נגד ארבלואה: המלחמה המכוערת בין שחקני ריאל מדריד

המגן צייץ בטוויטר כתבה שטענה שהשוער גורם ל"סרטן בתוך הקבוצה", קסיאס ענה עם לייק לתמונה שקראה לארבלואה "קונוס". בסוף גם הגיע התנצלות

איקר קסיאס, ראול ארבלואה, ריאל מדריד. רויטרס
מאוד לא אוהבים אחד את השני. קסיאס וארבלואה/רויטרס

בלגן גדול התחולל בימים האחרונים אצל אלופת אירופה ריאל מדריד, כאשר כמה מכוכבי המועדון נקלעו למלחמה מכוערת זה עם זה. הערב (שישי), אולי הדברים נרגעו סוף כל סוף.

הכול החל ביום שני. המגן אלברו ארבלואה עשה ריטוויט (ציוץ מחודש) בחשבון הטוויטר שלו למדריך לקראת העונה החדשה אותו הכין אתר שעוסק בריאל מדריד. בתוך אותו מדריך ארוך ומלא מידע, נכתב בין היתר על שוער הקבוצה הוותיק, איקר קסיאס: "הוא אגדה של ריאל מדריד, שבשנים האחרונות יוצר המון בעיות בתוך המועדון. הוא הפך מהשוער הכי טוב בעולם ושחקן עם התנהגות טובה לשוער שנמצא בירידה ועם אופי שלילי כלפי המועדון".

אם לא די בכך, בהמשך נכתב על קסיאס: "המקורבים שלו בעיתונות, שאין להם אינטרס בהצלחת המועדון, גורמים לאט לאט לסרטן בתוך הקבוצה, כזה שיפתח גרורות בכל המועדון. בתור קפטן, קסיאס לא יוצא להגנת חבריו, גם אם התקשורת עושה בהם לינץ'. ההדלפות שלו פוגעות פגיעה עצומה בחדר ההלבשה". בנוסף, המדריך תוקף גם את זוגתו של קסיאס, העיתונאית שרה קרבונרו.

דייגו לופס (מימין), איקר קסיאס שוערי ריאל מדריד. GettyImages
יש ביניהם מתיחות גדולה. קסיאס ולופס/GettyImages

קסיאס חיכה כמה ימים לתגובה שלו ואז, הוא עשה "לייק" באינסטגרם לתמונה שפרסם אוהד של ריאל מדריד. כיתוב התמונה של אותו אוהד לא השאיר מקום לספקות: "אמרתי שדייגו לופס יחטוף שני שערים כל משחק, יעשה שטויות וטעויות ושריאל תפסיד. אמרתי שעם דייגו לופס, ריאל לא תנצח דרבים וקלאסיקו. עם דייגו לופס, ריאל לא זכתה בכלום מאז שהוא הגיע להחליף את קסיאס, שסבל מפציעה אותה גרם לו הקונוס". הכוונה בכינוי "קונוס" הייתה לארבלואה, שהיה זה שפצע את קסיאס בינואר 2013 וגרם להיעדרות שלו, שהביא למועדון את לופס.

קסיאס נמצא במתיחות גם עם לופס, כאשר השניים מתחרים כבר שנה וחצי על אפודת השוער הראשון של ריאל מדריד וחולקים אותה (ועכשיו גם קיבלו את קיילור נבאס למועדון) וגם עם ארבלואה, שהיה אחד מאלה שתמכו בז'וזה מוריניו כאשר המנג'ר נאבק בקסיאס והדיח אותו מההרכב. ארבלואה דואג לפרסם מדי פעם מסרי תמיכה בדייגו לופס בחשבון הטוויטר שלו, אבל כנראה שגם הוא הבין שהפעם הדברים עברו את הגבול והיום הגיעה ההתנצלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
חייב להרגיע את הרוחות. אנצ'לוטי/GettyImages

ארבלואה פרסם הודעה בה כתב: "אחרי כל הדברים שנאמרו לאחר הריטוויט שלי של אותו מדריך של Madsubver, אני רוצה להבהיר כמה דברים:

- עשיתי טעות בכך שעשיתי ריטוויט למדריך מבלי שקראתי כל מילה ב-98 העומדים שלו.

- אף פעם בחיי לא אמרתי משהו רע על חבר לקבוצה ובכמובן שגם במקרה הזה הכוונה האחרונה שלי הייתה לפגוע במישהו.

- אני מתנצל בפני חברי לקבוצה והקפטן שלי, איקר קסיאס, וגם בפני כל אוהדי ריאל שחשו פגועים מהמקרה.

- אני מאחל לכולם המשך קיץ נעים והלוואי שניתן לכם הרבה סיבות לשמוח העונה.

יאללה מדריד!".

מה יהיה השלב הבא? רק הזמן יגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully