וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "מרגיש מבורך שאני עדיין משחק כדורסל"

10.8.2014 / 7:39

סנטר נבחרת ישראל מתרגש לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול מונטנגרו: "לא ידעתי שיש לי תפקיד גדול"

דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
סופר את הדקות לקראת מונטנגרו. פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תעלה הערב (ראשון) למשחק הבכורה שלה במוקדמות אליפות אירופה 2015 כשתארח בניקוסיה את נבחרת מונטנגרו (19:00, ערוץ 1). שחקני הנבחרת הגיעו אתמול בצהריים לקפריסין וערכו בשעות הערב את האימון המסכם, בו חזר המאמן ארז אדלשטיין על הדגשים הטקטיים. כ-300 אוהדים צפויים לדחוף את הנבחרת, ביניהם 150 ילדי הדרום שיגיעו לקפריסין בצהריים, בטיסה מיוחדת במימונו של רענן כץ.

מלבד המאמן ארז אדלשטיין ועוזרו ליאור ליובין, שיערכו בכורה על הקווים, תהיה זאת הבכורה של דיאור פישר במשחק רשמי, ימים ספורים אחרי שחגג לבנו הצעיר את ברית המילה, "אני מתאושש מהברית, לרוע מזלי ראיתי את זה מקרוב, אבל זה משהו שהיינו חייבים לעשות", אמר הסנטר המתאזרח עם חיוך אופייני והתייחס לעובדה שזה משחק בכורה שלו אך מחוץ לגבולות ישראל, "יש פה מצב מסוים, אז זה בהחלט מובן למה אנחנו לא משחקים בישראל, אני מתרגש מאוד לקראת המשחק הראשון שלי בנבחרת. עצם המשחק הוא שונה מאוד מהאימונים שלנו עד כה. אני שמח ומרגיש מבורך שאני ממשיך לשחק כדורסל".

על תפקידו בנבחרת והמאצ'-אפ מול השחקנים הגבוהים של מונטנגרו הוסיף פישר: "לא ידעתי שיש לי תפקיד גדול בנבחרת, כל השחקנים בנבחרת הם שחקנים טובים, השחקנים הכי טובים בישראל. אני לא מצפה לסחוב את הנבחרת על הגב, בגלל זה אנחנו קבוצה. הגבוהים של מונטנגרו הם שחקנים טובים, הם יודעים לקלוע מבחוץ, פיזיים ואני מקווה שנוכל להשוות את המאמץ שלהם ולנצח. כל השמות של השחקנים שלהם נשמעים אותו דבר, שיחקתי מול שני שחקנים שלהם, גולובוביץ' ובייליצה, שניהם משחקים בטורקיה. הם שני שחקני מפתח ויש לנו מאצ'-אפ חשוב מולם. אני אבוא ואתן 110 אחוז ונראה מה יקרה".

מלבד המשחק בין ישראל ומונטנגרו, ייערך בבית ב' גם המפגש בין בולגריה להולנד בסמוקוב. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית תעפיל לאליפות, שעדיין לא יודעים היכן תיערך בשנה הבאה, ואילו שש סגניות הבתים הטובות ביותר מבין שבעת הבתים תעפלנה גם כן. ההערכות הן שניצחונות כפולים על בולגריה והולנד יספיקו להעפיל גם מהמקום השני, אך ישראל רוצה את המקום הראשון, כדי לא להסתבך בחישובים בסיום משחקי המוקדמות, ולכן שואפת לנצח את מונטנגרו.

ישראל פותחת קמפיין מול מונטנגרו (19:00 ערוץ 1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully