וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן הקהילה: שלל חיסורים למנצ'סטר סיטי וארסנל

פלגריני ייאלץ להסתדר ללא שמונה שחקנים, ביניהם קומפני ואגוארו. התותחנים ללא אוזיל ומרטסאקר (א', 17:00, ספ'1)

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל עם ארסן ונגר. AP
יוצאים לדרך. ונגר וסאנצ'ס/AP

עונת 2014/15 של הכדורגל האנגלי תצא מחר (ראשון, 17:00, ספורט1 וספורט1 HD) לדרך באופן רשמי, כשמנצ'סטר סיטי וארסנל ייפגשו בוומבלי למגן הקהילה בקרב המסורתי בין האלופה ומחזיקת הגביע. לסיטיזנס תהיה זו הופעה עשירית במעמד הנכבד, מתוכן זכו בתואר ארבע פעמים. התותחנים, לעומת זאת, זכו במפעל 12 פעמים, ומחר ירשמו את הופעתם ה-20 במגן הקהילה, והראשונה מאז 2005.

הסיפור הגדול אצל מחזיקת הגביע יהיה כמובן השמות החדשים, ובראשם אלכסיס סאנצ'ס הנוצץ שהגיע מברצלונה והפיח במועדון תקוות מחודשות על תארים. בדומה לצ'יליאני, גם הרכש הגדול הנוסף של ארסן ונגר בקיץ, מתיו דבושי, אמור לערוך הופעת בכורה בהרכב, וכמוהו גם המגן הצעיר קאלום צ'יימברס שהגיע מסאות'המפטון. שוער נבחרת קולומביה דויד אוספינה סובל מפציעה בירך, ולא אמור להיכלל בסגל. מסוט אוזיל, פר מרטסאקר ולוקאס פודולסקי, שחוו קיץ ארוך במיוחד עם אלופת העולם מגרמניה, ימשיכו לקבל מנוחה.

מתיו דבושי שחקן ארסנל. ארסנל, אתר רשמי
הופעת בכורה גם לדבושי/אתר רשמי, ארסנל

גם סיטי צפויה לעלות עם הרכב חסר. פרנק למפארד שהגיע כמושאל מניו יורק סיטי לא אמור להתלבש, וכמוהו שחקני מפתח כגון סרחיו אגוארו, בקארי סאנייה, פבלו סאבלטה, מרטין דמיצ'ליס, וינסנט קומפני, אלברו נגרדו ופרננדיניו . מי שעשויים לערוך הופעת בכורה בהרכב האלופה הם השוער ווילי קבז'רו והקשר הברזילאי פרננדו שהגיע מפורטו.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין אמר לקראת המשחק והעונה: "זה מאוד מרגש ששחקנים כמו אלכסיס, דבושי וצ'יימברס הגיעו. זה הרים את הסגל, ואני מרגיש את זה בעצמי. כשמסוט אוזיל יחזור מהחופשה שאחרי המונדיאל, זה ירים אותנו שוב. בשנים האחרונות היו הרבה ביקורות על ארסנל בתקשורת, אבל תמיד האמנו שנוכל לזכות בתארים בקרוב, ויש לנו את הסגל לעשות את זה".

הרכב משוער מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, גאל קלישי, אלכסנדר קולארוב, דדריק בויאטה, מתיה נסטאסיץ', פרננדו, יאיא טורה, דויד סילבה, סמיר נאסרי, סטבן יובטיץ', אדין דז'קו.

הרכב משוער ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, קירן גיבס, קאלום צ'יימברס, מתיו דבושי, לורן קוסיילני, ג'ק ווילשייר, מיקל ארטטה, ארון ראמזי, סנטי קאסורלה, אלכסיס סאנצ'ס, יאיא סאנוגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
שלל חסרונות. פלגריני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully