וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: קליבלנד מול מכבי תל אביב ב-5/10 ומול מיאמי ב-11/10

דיוויד בלאט יפגוש את האקסית שלו, אלופת אירופה, במשחק ביתי. שישה ימים לאחר מכן, לברון יתמודד מול קבוצתו לשעבר בריו דה ז'ניירו

דיוויד בלאט, לברון ג'יימס. AP, רויטרס, עיבוד תמונה
כל אחד יפגוש את האקסית. בלאט ולברון/עיבוד תמונה, AP, רויטרס

קליבלנד קאבלירס, קבוצתם של דיוויד בלאט, לברון ג'יימס ועוד מעט גם קווין לאב, פרסמה הערב (שישי) את לוח משחקי קדם העונה שלה ושני תאריכים בולטים בו במיוחד.

במשחק הראשון של קליבלנד בקדם העונה, שיהיה למעשה גם משחקו הראשון של בלאט כמאמן הקבוצה (לא כולל ליגת הקיץ בה אימן), קליבלנד תפגוש כפי שהיה ידוע את מכבי תל אביב, ממנה כמובן הגיע בלאט לקבוצה מאוהיו במהלך הקיץ. המשחק ייערך בחמישי באוקטובר, באולמה הביתי של קליבלנד.

שישה ימים לאחר מכן, בריו דה ז'ניירו, ברזיל, קליבלנד תערוך את משחקה השני, שכנראה ימשוך קצת יותר תשומת לב מאשר המשחק מול מכבי תל אביב, שכן הקאבס ייפגשו את מיאמי, הקבוצה אותה עזב לברון ג'יימס אחרי ארבע עונות ושתי אליפויות על מנת לחזור הביתה. אנדרסון ורז'או, סנטר הקאבס, יזכה לשחק לעיני הקהל הביתי שלו. הציפייה הייתה שהמשחק הראשון בין קינג ג'יימס למיאמי ייערך באחד מרגעי השיא של העונה הסדירה, כנראה בחג המולד, אולם בסופו של דבר הוא יתממש מוקדם מהצפוי.

לאחר אותו משחק מסקרן מול סגנית האלופה, קליבלנד תחזור הביתה ותשחק באולם הביתי שלה נגד מילווקי ב-14 באוקטובר. יממה לאחר מכן היא תפגוש בסינסינטי את אינדיאנה. ב-17 באוקטובר תארח קליבלנד את דאלאס, ב-20 באוקטובר תשחק בעיר קולמבוס, בירת אוהיו, מול שיקגו ואת ההכנה שלה לעונה החדשה תחתום קליבלנד מול ממפיס במשחק חוץ ב-22 באוקטובר.

ה-NBA הודיעה: אפשר להחזיר את הגופיות של וויגינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully