וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA הודיעה: אפשר להחזיר את הגופיות של וויגינס

הבחירה 1 בדראפט יעבור מקליבלנד למינסוטה עבור קווין לאב והאוהדים שנתקעו עם הגופייה שלו יקבלו זיכוי. דיווח: כחלק מהעסקה, תאודוס יאנג יעבור מפילדלפיה למינסוטה תמורת בנט

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין לצד המאמן דיוויד בלאט והבחירה הראשונה בדראפט אנדרו וויגינס. רויטרס
כבר לא ישתמשו בגופייה הזו. וויגינס עם בלאט/רויטרס

אחרי חודש מלא בשמועות, אתמול (חמישי) הודיעו כלי התקשורת בארצות הברית כי עסקת הטרייד שתשלח את קווין לאב לידיהם של דיוויד בלאט, לברון ג'יימס וקליבלנד, הושלמה למעשה. כל שנותר כעת על מנת שהעסקה תהפוך לרשמית, זה לחכות ל-23 באוגוסט. אז, יעבור חודש בדיוק מאז חתם הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, אנדרו וויגינס, על החוזה שלו עם הקאבס והוא יוכל להיכלל בטרייד ולעשות את הדרך למינסוטה.

אלא שבינתיים, הרבה מאוד אוהדים נותרו תקועים, לאחר שרכשו את הגופייה החדשה של וויגינס, עם הספרה 21. הגופייה הזו עולה 70 דולר באתר הרשמי של קליבלנד, שפועל תחת ה-NBA Store, החנות הרשמית של הליגה. כעת, הודיעה החנות שכל מי שרכש את הגופייה המדוברת, יכול להחזיר אותה לחנות.

כל זה קורה לאחר שכבר בשבת שעברה עצרה הליגה את מכירת הגופייה של וויגינס באתר שלה, כנראה מתוך הבנה שהטרייד עומד לצאת אל הפועל (למרות שמהליגה טענו שהדברים לא קשורים). אגב, חברת "פנאטיקס", שהיא הרשת הגדולה ביותר בארצות הברית שמחזיקה בזיכיון למכירת גופיות של שחקני NBA, הודיעה שהיא כלל לא החלה לייצר את הגופיות של וויגינס שרכשו אוהדי קליבלנד דרך האינטרנט. החברה אמורה לספק עד ה-23 באוגוסט את הגופייה לכל מי שקנה אותה, אולם גם ל"פנאטיקס" כנראה היה ברור שאין טעם להכין את הגופיות של וויגינס בקאבס, שכן כולם יבקשו לבטל את העסקה.

ובינתיים, הצלע השלישית שהוזכרה כאפשרות בעסקת קווין לאב הולכת ומתבהרת. על פי דיווחים בארצות הברית, פילדלפיה תיכנס לטרייד הזה. הסיקסרס ישלחו את תאודוס יאנג למינסוטה ויקבלו מהוולבס את אנתוני בנט, לאחר שהבחירה הראשונה של דראפט 2013 יעבור כמובן מקליבלנד למינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully