וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "מהרגע הראשון השופט היה נגדנו"

8.8.2014 / 7:27

בקרית שמונה זעמו על השופט: "שדדו לנו גול חוקי", אבל התעודדו מהיכולת שהציגו בהפסד לדינמו מוסקבה. שיר צדק: "עשינו עוד צעד בהתקדמות"

טענות קשות נשמעו אמש (חמישי) בקרב אנשי עירוני קרית שמונה כלפי השיפוט בהפסד 2:1 לדינמו מוסקבה, שהדיח את הקבוצה ממוקדמות הליגה האירופית. גם הבעלים איזי שרצקי שוחח על כך בסיום המשחק כשנכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים בין היתר: "שיחקתם טוב מאוד ואני גאה בכם. היינו יותר טובים מהם, אבל השופט טעה בשיפוט לטובת הרוסים". בקבוצה אף נשמעו טענות קשות יותר "שדדו לנו גול חוקי", אמרו בקרית שמונה. "זו פשוט שערורייה, מהרגע הראשון השופט היה נגדנו".

עם הטענות לשיפוט הגיעו גם שבחים רבים לשחקנים ולצוות המקצועי, שהקרין לשחקנים לפני המשחק קליפ של הניצחונות הגדולים של קבוצות ישראליות באיצטדיון בניקוסיה, על שני משחקים מרשימים מול קבוצה ברמה הגבוהה ביותר בליגה האירופית, כאשר כל השחקנים זכו למחמאות ללא יוצא מן הכלל ובקבוצה שררה אכזבה על כמה רגעים של חוזר ריכוז שמנעו מהם סנסציה אדירה.

קרית שמונה הפסידה 2:1 לדינמו מוסקבה והודחה מאירופה

ברק בכר בסיום: "עמדנו שווים בשווים מול מעצמת כדורגל"

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"השופט טעה בשיפוט לטובת הרוסים". איזי שרצקי/ברני ארדוב

"אפשר להגיד שאנחנו מאוכזבים", אמר הקפטן שיר צדק. "בסיכום שני המשחקים הגענו מאוד מוכנים, מקצועית ידענו את הנקודות החלשות שלהם והצלחנו לנטרל אותם הרבה פעמים.גם מבחינת פיזית הגענו מוכנים ועשינו עבודה מדהימה. מבחינה מנטלית, להגיע למעמדים האלה ולהיראות כל כך מחוייבים ומרוכזים זה יפה, במיוחד לשלב הזה של העונה". על השאלה מה היה חסר כדי להשלים את המשימה ענה הבלם: "היה חסר לנו עוד טיפה ריכוז. ראינו שקיבלנו גול בפנדל לא מחוייב והשני בטעות בהגנה במצב שקורה לפעמים. הכי חשוב שנלמד מזה, כמו שהגענו הרבה יותר מוכנים מבאטה בוריסוב, גם עכשיו עשינו עוד צעד בהתקדמות של קרית שמונה".

על השיפוט אמר צדק: "ראיתי ישר שהכדור נכנס, אבל זה חלק מהמשחק, לפעמים אתה מקופח. חבל שבשלב כזה יצאנו מקופחים, אבל היו לנו עוד הזדמנויות טובות וחבל שלא הצלחנו להוציא עוד מהמפגש הזה". על העובדה שהמשחק לא שוחק בישראל אמר השחקן: "קרית שמונה זה לא כמו מכבי תל אביב, אין לנו קהל גדול שדוחף כמו לקבוצות אחרות, ובכל זאת להיות בבית ולשחק במדינה שלך ובמגרש שלך זה יותר נוח, אבל לא בגלל זה הפסדנו". על ההתמודדות מול השמות הגדולים של הרוסים אמר צדק: "מגיל קטן אתה מחכה לרגעים כאלה ומשקיע את כל כולך בשביל משחקים כאלה. אני שמח שהגענו מוכנים גם ברמה הזו, והלוואי ונגיע לרמות גבוהות כל שנה".

חן דילמוני ואופיר מזרחי נפצעו במהלך המשחק, אך בקרית שמונה מעריכים שלא מדובר במשהו רציני. בסיום נערך אימון שחרור כשלמחליפים נערך אימון ארוך יותר קצת כדי להכין אותם למשחק גביע הטוטו ביום ראשון נגד בני סכנין.

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
"הלוואי ונגיע לרמות גבוהות כל שנה". שיר צדק/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully