וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עמדנו שווים בשווים מול מעצמת כדורגל"

7.8.2014 / 21:57

מאמן קרית שמונה התאכזב מההדחה מאירופה "אם היו מאשרים את השער השני, זה היה משחק אחר". חיימוב: "אכזבה ענקית"

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
רואה את החיובי. ברק בכר/יוסי ציפקיס

המסע האירופי של עירוני קרית שמונה הגיע הערב (חמישי) לסיומו בקפריסין, כשמחזיקת הגביע נכנעה 2:1 לדינמו מוסקבה והודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. החבורה של ברק בכר הציגה כדורגל לא רע בכלל לפרקים ואפילו עלתה ליתרון מפתיע מראשו של רועי קהת (11), אלא שקבוצת הפאר הרוסית ידעה לחזור, ממש כמו במפגש הראשון בין השתיים, ועם מהפך זריז סגרו עניין. למרות ההדחה, והעובדה שהנציגה הישראלית האחרונה באירופה כעת היא מכבי תל אביב (שתוגרל מחר לפלייאוף הליגה האירופית), קרית שמונה יכולה להיות מרוצה מהפייט שהעניקה למועדון עם הרבה יותר כסף, ועם שלל שחקנים מצוינים. בעוד למכבי תל אביב, הפועל באר שבע והפועל תל אביב אפשר לבוא בטענות על היכולת המאכזבת באירופה, קרית שמונה בכל זאת ראויה למחמאות.

"אנחנו מאוכזבים מאוד, היינו לא פחות טובים מקבוצה ברמות הכי גבוהות, הובלנו, אבל קיבלנו שערים מיותרים", אמר ברק בכר בסיום. "זה חלק מהמשחק. דינמו לא הגיעה להרבה מצבים. זה פספוס גדול, אבל נותן לנו תקווה להמשך העונה. היה חסר לנו טיפה מזל, כמו במשחק הקודם. במשחק הראשון הם הגיעו להרבה מצבים ולא כבשו, היום אנחנו לא הצלחנו לכבוש".

"ההגרלה הייתה אכזרית מאוד, שיחקנו שווים בשווים מול מעצמת כדורגל", הוסיף המאמן המפסיד. "אם היו מאשרים לנו את השער השני, אז היה משחק אחר לחלוטין. חבל, אבל נגד קבוצה כזו אתה משלם על כל טעות הכי קטנה. המשחק היה בשליטה שלנו, עשינו משחק טוב. לא הצלחנו לעשות את התוצאה שרצינו, אבל המגרש הוא לא תירוץ".

גיא חיימוב הוסיף: "אכזבה ענקית. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו בשנה האחרונה. פסלו לנו שער של 100%. זה שער שיכול היה לתת לנו דחיפה. אני גאה בחברים שלנו. זה היה משחק לא פשוט מול קבוצה מצוינת. לצערנו, עשינו היום טעות או שתיים ושילמנו על זה. כל כך נהניתי לשחק מול קבוצה כזו". על האפשרות שיהיה השוער הראשון של ישראל מול בלגיה, אמר חיימוב: "יש עוד זמן עד בלגיה, יש גביע הטוטו, יש ליגה. צריך להתקדם שלב אחרי שלב. יש מאמן והוא יחליט מה שיחליט".

הבעלים איזי שרצקי סיכם: "מצד אחד, אני מרוצה מאיך שנראינו ושיחקנו. מצד שני, כשהשופט דפק אותך, זה מאכזב. אם היה 2:2 בדקה ה-60, כל המשחק היה שונה. לא היה לנו מזל, אבל זה חלק מהכדורגל". על המשך העונה של קרית שמונה אמר שרצקי: "אנחנו קבוצה טובה, חבל שאנחנו לא ממשיכים. אבל זה מאחורינו ואנחנו מסתכלים קדימה עכשיו".

שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב. קובי אליהו
"אחד המשחקים הטובים שלנו בשנה האחרונה". גיא חיימוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully