וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: קרית שמונה הפסידה 2:1 לדינמו מוסקבה

מחזיקת הגביע מצטרפת לשלוש הישראליות שהודחו אחרי 3:2 בסיכום שני המפגשים. רועי קהת כבש מוקדם (11) אבל קוראני (22 בפנדל) ויונוב (30) הפכו. שער חוקי של וובה בראון נפסל (48)

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ה-1:1 ברוסיה לא הספיק. ברק בכר/ברני ארדוב

אחרי הפועל באר שבע, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, הפכה הערב (חמישי) קרית שמונה לקבוצה הישראלית הרביעית שמודחת באירופה בשלב מוקדם מאוד. מחזיקת הגביע הודחה מהליגה האירופית אחרי הפסד "ביתי" 2:1 בקפריסין ו-3:2 בסיכום שני המשחקים. אחרי שהוציאה 1:1 מפתיע מאוד ברוסיה, קרית שמונה פתחה נהדר גם את מפגש הגומלין בקפריסין עם שער מוקדם של רועי קהת (11), אבל הרוסים התעשתו וביצעו מהפך עוד במחצית הראשונה. זה החל בדקה ה-22 אחרי שרוג'רס קולה הסיט כדור בידו ברחבה וקווין קוראני דייק מהנקודה הלבנה. אחרי חצי שעה של משחק השלים אלכסיי יונוב את המהפך כשהוא מנצל טעות קשה של קאסיו פרננדס. בדקה ה-48 קרית שמונה קופחה אחרי שוובה בראון נגח פנימה כדור קרן של מנגה. ברזובסקי הדף מאחורי הקו אבל השופט לא הבחין בכך ולא אישר את השער.

למרות ההדחה מול קבוצה עדיפה ועטורת כוכבים, ברק בכר יכול להיות די מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו בצמד המפגשים האלו ובעיקר מהעובדה שהקבוצה שלו יזמה, כבשה שערים ולא התבטלה מול הרוסים. קרית שמונה לא תהיה מחר בהגרלת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית והנציגה הישראלית היחידה תהיה מכבי תל אביב שנשרה מליגת האלופות. הכדורגל הישראלי כבר הרבה שנים לא נראה רע יותר.

קווין קוראני חלוץ דינמו מוסקבה. GettyImages
כבש ברוסיה, כבש גם בקפריסין. קוראני/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: איזה מצב לקרית שמונה! דויד מנגה הסיט כדור בראש לאחמד עאבד, שחמק מההגנה וכבר עבר את ברזובסקי השוער אבל בעט גבוה והחוצה.

דקה 11: גול! קרית שמונה מדהימה את דינמו מוסקבה עם יתרון מוקדם. עודד אלקיים הרים כדור מצד ימין, ברזובסקי השוער של דינמו יצא לא טוב ואפשר לרועי קהת להקדים אותו ולנגוח לרשת החשופה. 0:1 סנסציוני לקרית שמונה.

דקה 13: קוקורין הכניס כדור עומק לאלכסיי יונוב המהיר שהקדים את ההגנה אבל גיא חיימוב גלש בזמן ובלם אותו ברגע האחרון.

דקה 22: גול! דינמו מוסקבה משווה בפנדל. רוג'רס קולה ירד לעזור להגנה והסיט בידו כדור חופשי שהוגבה לעבר סמבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה וקוראני דייק. 1:1 בקפריסין.

דקה 30: גול! המהפך הרוסי הושלם מהר מאוד. אלכסנדר בוטנר שלח כדור עומק, קאסיו פרננדס פספס ואפשר לאלכסיי יונוב להגיע ומתוך הרחבה לסובב לפינה ופנימה. 1:2 לדינמו מוסקבה וכעת הקבוצה של בכר זקוקה לשני שערים כדי להעפיל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דויד מנגה עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בישל שער אחד שנפסל ואחד שאושר. מנגה/אדריאן הרבשטיין

דקה 48: קרית שמונה מקופחת אחרי ששער חוקי שלה נפסל שלא בצדק. דויד מנגה הרים כדור קרן לראשו של וובה בראון שנגח חזק. ברזובסקי הדף את הכדור מתוך השער אבל השופט והקוון לא ראו והחליטו שאין שער.

דקה 75: אחרי דקות ארוכות של כדורגל חלש מצד שתי הקבוצות, דינמו מוסקבה הגיעה למצב טוב כשקוקורין קיבל כדור עומק והקדים את ההגנה אבל הפציץ מקרוב מעל השער.

דקה 80: שני המחליפים של דינמו מוסקבה כמעט חברו לשער השלישי. סמולוב הרים כדור מדויק מצד ימין ליורו ז'ירקוב שבעט בנגיעה מהאוויר חזק והחוצה.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני (טוברנו פינאס, 72), וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה (אופיר מזרחי, 74), רועי קהת, אחמד עאבד (אדריאן רוצ'ט, 84), דויד מנגה, רוג'רס קולה.

דינמו מוסקבה: רומן ברזובסקי, אלכסיי קוזלוב, כריס סמבה, ולדימיר גרנאט, אלכסנדר בוטנר, וויליאם ונקר, איגור דניסוב, אלכסיי יונוב (פיודור סמולוב, 61), באלאש דז'ודז'אק (יורו ז'ירקוב, 68), אלכסנדר קוקורין, קווין קוראני (כריסטיאן נובואה, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully