וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: התקציב בגובה 23 מיליון שקל אושר

7.8.2014 / 19:30

שגב העמיד ערבויות בגובה שבעה מיליון שקל. עמית בן שושן שוחרר, פגישה נוספת צפויה בנושא בין שגב למזרחי ביום שישי

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

תקציב מכבי נתניה אושר הערב (חמישי) ברשות לבקרת התקציבים ויעמוד על 23 מיליון שקל. מתוך הסכום הכולל, העמיד הבעלים אלי שגב ערבויות על סך של שבעה מיליון שקל וזה הסכום ממנו הוא צפוי להיפרד מכיסו במהלך העונה. ההכנסות הבטוחות של מכבי נתניה מכל הגורמים האחרים ובתוכם ספונסרים, טוטו, טלוויזיה וכרטיסים יעמדו על 16 מיליון שקל. בסכום הזה קיימת גם הקצבה עירונית על סך של 1.5 מיליון שקל ובנתניה מעריכים כי בעתיד ההקצבה העירונית אף תגדל.

התקציב שאושר היום לא כולל את דודו סיארנסה ועמית בן שושן, אולם בכל הקשור לבן שושן, עוד צפויה מחר להתקיים שיחה בין שגב למאמן יוסי מזרחי כדי לבחון את הדברים פעם נוספת. בסכום הכולל של התקציב, שגב יכול להעביר חוזה של שחקן נוסף, ולבן שושן יש עוד סיכוי להישאר בתנאי שמזרחי יחליט שבעמדה הספציפית שלו הוא זקוק לשחקן נוסף.

סיארנסה: ”באתי בריא לגמרי ומי שאומר אחרת, לא אומר אמת”

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
יחזור לבית"ר? עמית בן שושן/מגד גוזני

בשעות הבוקר בן שושן נקרא למשרדו של מזרחי, שם נמסר לו כי עליו לחפש לעצמו קבוצה אחרת. מזרחי שיבח את ההשתלבות של בן שושן בקבוצה והרעיף מחמאות על היכולת שהציג עד כה, אבל הבהיר כי למועדון יש בעיות כלכליות שמחייבות השתחררות משחקן בעל חוזה משמעותי והוא החליט שזה יהיה בן שושן.

השחקן שהרגיש בימים האחרונים את ההחלטה הזו באוויר, אמר למזרחי: "אני אעשה מאמץ למצוא לעצמי קבוצה אחרת, אבל זה שלב מאוד בעייתי כי קבוצות כבר סגרו את הסגלים שלהן. אני מתכוון להמשיך להגיע לאימונים בנתניה ואם לא אמצא קבוצה אחרת, נתניה תצטרך לעמוד בחוזה שלי". גם אבי נמני, סוכנו של בן שושן, אמר היום דברים דומים: "אין דבר כזה לשחרר שחקן. לעמית יש חוזה במכבי נתניה ואם לא תהיה לו קבוצה אחרת, הם יצטרכו לעמוד בכל החוזה".

בן שושן חתם על חוזה בגובה של 120 אלף דולר נטו לעונה כאשר 75 אחוז מהסכום הוא בסיס והיתר פרמיות. אם ישאר בקבוצה ויישב ביציע, נתניה תצטרך לשלם לו למעשה כמעט את כל החוזה. מה שבטוח, בן שושן לא שש לשבת ביציע בעונה הבאה אחרי שבעונה הקודמת מיעט לשחק בקפריסין. הוא מרגיש שהוא בכושר טוב ויכול לתרום להרבה קבוצות, אבל עכשיו המשימה קצת יותר קשה כי מרבית הקבוצות כבר סגרו את התקציבים שלהן. לא מן הנמנע שהקשר הטוב בין אלי שגב לאלי טביב יוליד מעבר של בן שושן לבית"ר ירושלים, כאשר שגב ישלים חלק מהסכום.

סוכן השחקנים ניר קרין המטפל בעניינו של דודו סיארנסה קיבל היום פנייה מנתניה בבקשה להגיע לסיכום על התרת חוזהו של הקשר הברזילאי. עד כה המתינו בנתניה לבדיקות הרפואיות של דודו בטרם יקבלו החלטה סופית בעניינו, אבל כעת החליטו שאין מנוס משחרורו. דודו מוכן לעזוב, אבל דורש פיצוי כספי משמעותי. חוזהו של הקשר נאמד בכ-220 אלף יורו נטו לעונה ונראה כי לא יסכים לעזוב אם לא יקבל לפחות שלוש משכורות ובסך הכל 66 אלף יורו נטו.

בתוך כך, נערכים במכבי נתניה למשחק המרכזי של מחזור גביע הטוטו בשבת מול מכבי תל אביב. ממשרד הכרטיסים "לאן" המטפל בשתי הקבוצות נמסר לנתניה כי הצפי הוא ל-4,000 אוהדים של מכבי תל אביב ולכמות דומה של אוהדים של נתניה. בסך הכול מכרה נתניה 2,300 מנויים וכל בעל מנוי זכאי להיכנס בחינם למשחקי גביע הטוטו. הנהלת הקבוצה החליטה שבמהלך העונה יימכר כרטיס למשחקים במחיר אחיד של 50 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully