וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "לא זוכר קמפיין עם כל כך הרבה בעיות"

7.8.2014 / 15:36

בנבחרת מודאגים מההכנה הלקויה למוקדמות אליפות אירופה, ארז אדלשטיין: "תעצומות נפש כדי לשרוד שישה משחקי חוץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק הראשון שלה שיפתח את מוקדמות אליפות אירופה, ביום ראשון הקרוב בניקוסיה נגד מונטנגרו. המאמן ארז אדלשטיין צפוי להודיע עד מחר על הניפוי האחרון מהסגל, לאחר ששון דאוסן ועוז בלייזר כבר נופו. ככל הנראה, המנופה האחרון יהיה יובל נעימי או אלכס צ'וברביץ'. בסיום האימון נסעו כל שחקני הנבחרת לברית של בנו של דיאור פישר.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מוכן ליריבה. אדלשטיין/קובי אליהו

ישראל תשחק ביום ראשון בשעה 19:00 (שידור ישיר בערוץ 1) נגד מונטנגרו, תשוב ארצה מיד לאחר המשחק, ותמריא ביום שני למשחק נגד הולנד. בנבחרת כבר מתכוננים בצורה ישירה ליריבה, ומאמינים שיהיה אפשר להשיג ניצחון עליה אחרי שלושה הפסדים רצופים לאדומים.

אדלשטיין התייחס אחרי האימון לעובדה שהנבחרת תשחק מחוץ לישראל: "צריך תעצומות נפש כדי לשרוד שישה משחקי חוץ, זה לא קל, לא רק מקצועית ופיזית, גם מנטלית". על הסיכוי של הנבחרת לסיים במקום הראשון בבית אמר: "אני לא מתעסק במקומות. אנחנו חיים משחק אחרי משחק. אנחנו לא יכולים לקפוץ מעל הפופיק".

על המפגש מול מונטנגרו אמר אדלשטיין: "מונטנגרו זה קרב קשה מאוד זו נבחרת עם סגנון יוגוסלבי טיפוסי, מאוד פיזיים, המון פיק'נרול, שימוש בגבוהים שיודעים לקלוע מבחוץ, המון שלשות. נצטרך להיות במיטבנו בהגנה, ואתם מכירים את השמות שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אנחנו מוכנים לשחק כדורסל טוב". יותם הלפרין/קובי אליהו

יותם הלפרין אמר: "נבחרת מונטנגרו נתקלנו איתה בהרבה קשיים בעבר. זו נבחרת מצוינת עם שחקנים מאוד מאוד מנוסים. אגרסיבית מאוד. ההכנה שלנו היתה קצרה יחסית עם הרבה עליות וירידות מבחינת בעיות. מצטרפים מאוחר, פציעות, ביטול המשחקים בארץ, הרבה דברים שאף אחד לא לקח אותם בחשבון. בסופו של דבר אנחנו צריכים להגיע למשחק ביום ראשון ולעשות את מה שעשינו עד עכשיו, כי הוכחנו בטורנירים האחרונים שאנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב ומוכנים לשחק כדורסל טוב".

"כולנו רצינו לשחק פה בארץ", המשיך הלפרין. "זה חבל קודם כל לכדורסל הישראלי ולצופים. לפני שנתיים ראינו עשרת אלפים צופים מגיעים ליד אליהו ותומכים ואין הרגשה יותר כיפית מלהיות בנבחרת ישראל מול הקהל הביתי, אבל ניסע למגרש בקפריסין, שכבר שיחקתי בו. זה מגרש יפה מאוד, אבל זה לא מרגיש את אותה ביתיות כמו בארץ. אבל אחרי שישה משחקים אם לא נעלה הכל יהיה תירוצים. בסופו של יום, עם כל הבעיות שהיו לנו, ובעיות שאני לא זוכר קמפיין עם כל כך הרבה בעיות עוד לפני שהוא התחיל, אנחנו נצטרך לעלות מהבית הזה ולהמשיך את המסורת הארוכה והיפה של נבחרת ישראל שתמיד מופיעה באליפות אירופה".

שחקני נבחרת ישראל יניב גרין, גל מקל. קובי אליהו
משתדלים לא לתרץ. שחקני הנבחרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully