וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ממן עדיין לא חתם ולא ישחק בשבת

7.8.2014 / 18:33

גם מלול, אזולאי ובראשי לא יוכלו לשחק בגביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה. בבוררות התגלה: הרוש הקליט בכיר בקבוצה

חנן ממן, קשר בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יראה את החברים מהיציע. חנן ממן/נועם מושקוביץ

ביממה הקרובה צפוי לקבל הבורר יצחק אילביץ' את ההכרעה בנוגע לדרישת השחרור של אריאל הרוש מבית"ר ירושלים. בעלי הקבוצה אלי טביב הבהיר אמש (רביעי) בבוררות כי יש הצעות עבור השוער גם מהארץ וגם מחו"ל, אך בשל הרצון של נציגיו להיות שחקן חופשי הם ממתינים לסיום הבוררות כדי לעסוק בסוגיה, מתוך אמונה כי הרוש יהיה שחקן חופשי. בבית"ר מאמינים כי הבורר יקבע סכום שחרור נמוך יותר עבור הרוש אך עדיין השוער יהיה שייך לקבוצה ויוכל להשתחרר ממנה רק על ידי מכירה או בפשרה בינו לבין טביב.

במהלך הבוררות הציג הרוש הקלטה של בכיר בבית"ר, שכבר אינו חלק מהמועדון. בהקלטה נשמע הבכיר מציע להרוש ברמה החברית להגיע לפשרה, לחשוב על אפשרות להוריד בשכרו ולחתום למספר שנים. הבכיר מציין בהקלטה כי הוא עושה זאת בעקבות שיחה עם מאמן הקבוצה מנחם קורצקי, שרוצה לראות את השוער במועדון.

בעקבות חשיפת ההקלטה הבכיר שלח תצהיר לבוררות שבו הבהיר כי הרוש יצא מספר פעמים כנגד המועדון, ושבשיחות סגורות דיבר כנגד הקהל והקבוצה, אך בבית"ר הסתירו זאת מספר פעמים והעירו על כך לשחקן.

חשוב לציין כי הבורר אמר כבר בתחילת הדברים כי הוא אינו מתייחס לקלטת היות והבכיר מצהיר בתחילת השיחה כי הוא כבר אינו חלק מהקבוצה.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התפתחות מעניינת. הרוש/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים החלו מהבוקר (חמישי) במירוץ נגד הזמן לסגור את הקצוות עם כל השחקנים על מנת להעבירם בבקרת התקציבים לקראת משחק גביע הטוטו בשבת הקרובה נגד הפועל פתח תקוה. המשחק הביתי יתקיים באצטדיון הברפלד בראשון לציון.

מי שחתמו היום על חוזיהם ואף עברו בבקרת התקציבים הם בוריס קליימן וזאב חיימוביץ'. מי שלא עברו ולא יעמדו לרשותו של מנחם קורצקי בשבת הם חנן ממן, שיחתום רק בשבוע הבא על חוזהו, שמוליק מלול, שלומי אזולאי ומתן בראשי.

נכון לאתמול לבית"ר חסרים עדיין קרוב ל-4 מיליון שקל להשלמת תקציב של 33 מיליון שקל, אך נראה כי לקבוצה יש בשלב זה אפשרות לא להעביר את כל התקציב ולעשות זאת רק לקראת פתיחת הליגה ב-22 באוגוסט.

אלי טביב העביר בשבוע האחרון כ-6 מיליון שקל לחשבון הבנק של הקבוצה וערבויות לבקרה, ואמור להשלים סכום נוסף של כ-2.5 מיליון שקל. טביב יטוס הלילה לארצות הברית לחודשיים אך כמובן שיהיה בקשר שוטף עם אנשי המועדון.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
גביע הטוטו יבהיר מה המצב האמיתי. קורצקי/ברני ארדוב

בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי "גם מכבי חיפה וגם באר שבע נגדן אנחנו פותחים את הליגה מעבירות את כל הסגל בבקרה ומריצות אותו. באר שבע גם עברה שני משחקים באירופה שחישלו אותה, אסור לנו להיות בפיגור בהכנות, חייבים ש-90 אחוז מהסגל יעמוד לרשות המאמן כבר בשבת".

מי שלא יצורף לקבוצה הוא הקשר אביחי ידין. בשלב זה במועדון החליטו כי אם יצורף שחקן בהמשך - יהיה זה שחקן התקפה. כך או כך, שלושת המשחקים בגביע הטוטו ייתנו תמונה מדויקת יותר לצוות המקצועי ולבעלים בנוגע לסגל הקיים והצורך להתחזק.

עדכון ראשון: 10:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully