וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תנסה להעמיד תקציב של 28 מיליון שקל

בקבוצה מפעילים לחץ על עידו חג'ג' להעמיד ערבויות בגובה של כארבעה מיליון שקל שעשויים לסדר תקציב גבוה יותר מהמתוכנן

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכל מקרה לא צפויים להגיע שחקנים חדשים, אלא במסגרת טריידים/ברני ארדוב

חרף הקשיים הכלכליים של הפועל תל אביב, אנשי הנהלת המועדון ביקרו פעמיים בשבוע וחצי האחרונים ברשות לבקרת התקציבים וביקשו להעמיד תקציב בגובה 28 מיליון שקלים. רק לפני שבועיים וחצי הודיע עידו חג'ג' שהוא עוזב את המועדון. המציאות הכלכלית, שגם כך לא הייתה טובה בהפועל תל אביב, קיבלה עוד חבטה קשה והתקציב של הקבוצה אמור היה לרדת לכ-18 מיליון שקלים. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי הפועל תל אביב עדיין סומכת על ערבויות של חג'ג' ולכן ביקשה מהבקרה להעמיד תקציב גבוה יותר, כאמור בגובה של כ-28 מיליון שקל.

על פי גורמים בקבוצה ובבקרת התקציבים, החובות של הפועל תל אביב לחברי הדירקטוריון ולאיש עסקים נוסף נדחו על ידיהם והם יקבלו את כספם בעתיד אם וכאשר יהיה למועדון אפשרות להחזיר להם את החוב. כמו כן, אותם בעלי חוב, ביניהם בכור צבאן, מאיר תושב ואיש עסקים נוסף, יעמידו ערבויות נוספות בגובה שישה מיליון שקלים.

דגני למכבי חיפה, פלאח ואזולאי להפועל תל אביב?

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
יעזור? עידו חג'ג' עם ברקוביץ'/ברני ארדוב

כתוצאה מכך, כרגע עומד תקציב השחקנים על כ-14 מיליון שקל ו-14 מיליון נוספים אמורים לשמש לתפעול המועדון. אחרי שהקבוצה קיבלה את האישור כי אנשי הדירקטוריון דוחים את דרישותיהם להחזר, בהפועל תל אביב חזרו לתכנון המקורי לגבי תקציב גבוה יותר. נכון לעכשיו יש לקבוצה בפועל תקציב של כ-24 מיליון שקל. חג'ג' הוא האיש שנוטה להעמיד ערבויות בסך ארבעה מיליון שקל נוספים שישלימו את בקשת המועדון מהבקרה אחרי שבימים האחרונים הופעלו עליו לחצים גדולים בנושא. במקרה שחג'ג' לא יעמיד את אותם ארבעה מיליון שקלים, הפועל תל אביב תאלץ להיפרד משחקנים בקבוצה או לחילופין לפטר אנשים נוספים שעובדים במועדון.

חשוב לציין, כי עובדי המועדון כבר קיבלו מסר שייתכן וייאלצו לקצץ 20-30 אחוזים משכרם על פי גובה הכנסתם. כמו כן, הפועל תל אביב לא תחתים בשלב זה שחקנים נוספים גם אם חג'ג' ישתכנע ויעמיד את אותן ערבויות. אם האדומים ירצו להתחזק, הם יעשו זאת רק במתכונת של טריידים עם קבוצות בארץ כפי שהציעה למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully