וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב בית"ר ירושלים יעמוד על 33 מיליון שקל

6.8.2014 / 12:58

טביב יצטרך להעביר ארבעה מיליון שקל נוספים בבקרה. הרוש וטביב לא לחצו ידיים, בית”ר טענה שחוב השוער לא הוצג לה. קליימן יחתום לשנתיים

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אווירה יותר רגועה. טביב והרוש בשני הקצוות/ברני ארדוב

דיון הבוררות השני של אריאל הרוש מול בית"ר ירושלים נערך היום (רביעי). כזכור, השוער באמצעות עורכי דינו גיא פרימור ורועי רוזן, דורש שחרור מהקבוצה עקב חובות עבר ומשכורות שטרם שולמו לו וכן טענה להדחתו מהסגל ללא סיבה מוצדקת. נכון להיום, שוער הנבחרת מתאמן בנפרד מיתר חבריו לקבוצה על פי החלטת הבעלים, אלי טביב. ההחלטה בעניין צפויה להתקבל בימים הקרובים.

כזכור, הדיון הקודם היה מתוח מאוד כאשר הרוש וטביב אף לא לחצו ידיים, דבר שחזר על עצמו גם היום. הבעלים של בית"ר ירושלים אף האשים את הרוש כי הוא מתסיס את השחקנים כנגדו, ואילו נציגיו של הרוש טענו כי בית"ר ירושלים פוגעת בקריירה של השוער ועל כן הם דורשים לשחררו ללא תמורה.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
טען כי הציג בפני טביב את ההסכם בתחילת השנה שעברה. הרוש/ברני ארדוב

הפעם הדיון התנהל באווירה רגועה יותר. שני הצדדים שטחו את טענותיהם ואת ההוכחות שיש להם בנוגע לתיק. באשר לדרישתו של הרוש לחוב של למעלה מ-200 אלף שקל שהובטחו לו בהסכם עם איציק קורנפיין עם הגעת הבעלים החדש, בבית"ר חזרו ואמרו כי במצג שהוגש להם בעת רכישת הקבוצה, החוב לא הופיע. הרוש ואביו טענו כי נפגשו עם טביב והציגו בפניו את ההסכם בתחילת העונה שעברה.

מי שעוד נחקרו בשלב ההוכחות היו מנכ"ל בית"ר ירושלים, עומר עצמוני, יחד עם טביב עצמו שחזר והדגיש כי הרוש ביקש לעזוב את הקבוצה ולכן הוצא מהסגל. בסיום הדיון אמר רועי רוזן, עורך דינו של הרוש: "הצדדים סיימו את חלקם ועכשיו אנחנו ממתינים. יש תחושות, בסופו של דבר התיק הזה יכול ללכת לכל מיני כיוונים, ואני מקווה שהבורר יחליט בהתאם למה שאנחנו מצפים. היה דיון מתיש ואינטנסיבי. האמוציות עדיין קיימות והיה דיון סוער בהחלט. אמרנו בצורה הכי ברורה למה אנחנו מצפים, אבל ההחלטה יכולה ללכת לכל הכיוונים ונקווה שהבורר יחליט בהתאם לציפיות שלנו. היו ניסיונות לפשרה, אבל לא היינו קרובים לזה באמת. התביעה שלנו היא לשחרור מיידי ללא תמורה ותוך מתן פיצוי הולם כך שסכום שחרור נמוך לא יספק אותנו. מה שהבורר יחליט, נקבל".

בתוך כך, תקציב בית"ר ירושלים בעונה הקרובה יעמוד על 33 מיליון שקל. טביב יצטרך בשלב זה להעביר עשרה מיליון שקל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בקרת התקציבים מאשרת לבית"ר הכנסות מכרטיסים בסך 8.5 מיליון שקל כאשר בית"ר דורשת שיכירו בכעשרה מיליון. טביב העביר בימים האחרונים שישה מיליון שקל ובשלב זה יצטרך להעביר ארבעה מיליון נוספים להעברת כל שחקני הסגל בבקרת התקציבים ותשלום חובות.

השוער בוריס קליימן צפוי לחתום מחר על חוזה לשנתיים בקבוצה עם אופציה לשנתיים נוספות. עדיין לא בטוח שהמועדון יספיק להעבירו בבקרת התקציבים כדי שישחק בגביע הטוטו ביום שבת הקרוב נגד הפועל פתח תקוה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully