וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילר וג'ונס הוצגו בקליבלנד: "ברור שהמטרה אליפות"

הקאבס ממשיכים לפתח ציפיות, מייק מילר טוען שלברון ג'יימס במוטיבציית שיא: "יש לו דרייב גדול להביא אליפות". שון מריון מתקרב, מחכים לריי אלן

מייק מילר, ג'יימס ג'ונס, קליבלנד קאבלירס. AP
ברוכים הבאים. ג'ונס ומילר/AP

קליבלנד ממשיכה להתחזק, ובעיקר לבנות ציפיות לקראת העונה הבאה. אחרי הבאתו של לברון ג'יימס, ולנוכח הטרייד הצפוי על קווין לאב, הקבוצה של דייויד בלאט ממשיכה לגבש את הסגל ולהעמיק אותו, כשהלילה (חמישי) הוצגו במועדון שניים משחקני הרכש החדשים, מייק מילר וג'יימס ג'ונס. השניים שיתפו פעולה בהצלחה עם לברון במיאמי וזכו עמו בתארים, וכעת מקווים לעשות זאת בקליבלנד. "ברור שהמטרה שלנו היא אליפות", אמר מילר.

שני הקלעים המצוינים אמורים להעניק לקליבלנד יותר אפשרויות מהקו האחורי. "זה נהדר", אמר ג'ונס, "אני שמח על ההזדמנות לשחק שוב לצד לברון ולשחק לצד קיירי אירווינג. כקלע, זה מה שאתה מייחל לעצמך, לקבל זריקות נוחות ומבטים פתוחים".

מייק מילר, ג'יימס ג'ונס, קליבלנד קאבלירס. במרכז: דייויד גריפין. AP
הלחץ גם עליו. הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין/AP

כידוע, גם שמו של ריי אלן הוותיק מוזכר כמועמד להצטרף לקליבלנד, וג'ונס מספר שהוא שוחח עם אלן, ששוקל גם פרישה. "דיברנו בינינו על הדברים שחשובים לנו, שהם המשפחה, המורשת והקריירה שלנו, כך שהוא יצטרך לעשות את הששיקולים שלו ולקבל את ההחלטה. כמובן שנשמח לקבלו".

מילר טוען שלברון נמצא במוטיבציית שיא, ושמעולם לא ראה אותו כל כך נחוש. "אני חושב שמה שמניע אותו יותר מהכול זה התשוקה להחזיר את תואר האליפות לקליבלנד", אומר מילר, "זו אחת הסיבות שבגינן ג'יימס ואני יושבים כאן נרגשים. יש לו דרייב גדול, וזה מרגש. אנחנו שמחים להיות חלק מזה". עם זאת, מילר יודע ש"לזכות באליפות זה קשה מאוד, וזה דורש עבודה קשה מאוד, זה אחד הדברים הכי קשים שאפשר להעלות על הדעת".

כזכור, אתמול גם דווח על האפשרות שקליבלנד תצרף גם את צ'ונסי בילאפס הוותיק, וביממה האחרונה דווח על התקרבות נוספת בין הקאבס לפורוורד הוותיק שון מריון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully