וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דיוויד בלאט נפגש עם צ'ונסי בילאפס"

הגארד בן ה-37 מעוניין להצטרף לקאבס ונפגש עם המאמן וה-GM גריפין. "ייתכן שיהיה תכנית ב' אם ריי אלן יפרוש"

שחקן דטרויט פיסטונס צ'ונסי בילאפס. Elsa, GettyImages
אחרי 17 שנה ב-NBA הוא עדיין רעב לעוד אליפות. בילאפס/GettyImages, Elsa

בתקשורת האמריקאית מדווחים היום (רביעי) שמאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט נפגש עם צ'ונסי בילאפס, בנוגע לאפשרות לצרף את הגארד בן ה-37 לקבוצה. בפגישה נכחו גם הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין ועוזרו של בלאט טיירון לו.

בתקשורת במדינת מישיגן נכתב שבילאפס רוצה לדחות את פרישתו ממשחק הכדורסל בעוד עונה אחת לפחות, ומשתוקק לזכות בטבעת אליפות שנייה. הקאבס, עם לברון ג'יימס וככל הנראה קווין לאב שעשוי להצטרף, סומנו על ידו כקבוצה שתתמודד על התואר. "הבעלים של קליבלנד דן גילברט הוא יליד העיר דטרויט, ולא הסתיר במשך השנים את אהדתו לבילאפס", נכתב באתר "דטרויט בד בויז", "ייתכן שבילאפס יהיה תכנית ב' אם ריי אלן יפרוש".

שחקן נוסף שנפגש עם הצוות המקצועי של הקאבס הוא שון מריון, אולם בארצות הברית מדווחים שקבוצה נוספת שנכנסה חזק למרוץ אחריו היא אינדיאנה. הפייסרס מחפשים מחליף לפול ג'ורג' שגמר את העונה, ומריון, שסיים את חוזהו בדאלאס, הוא המועמד המוביל לתפקיד.

בינתיים, לברון ג'יימס צייץ בטוויטר: "המאמן בלאט ואני שוחחנו בשבוע שעבר בניו יורק, בזמן שצילמתי את הסרט שלי. אני מוכן להתחיל כבר".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
תכנית ב' לריי אלן? בלאט/רויטרס

בילאפס, אחד הגארדים הגדולים ב-NBA מאז תחילת שנות ה-2000, שיחק בעונה שעברה 19 משחקים במדי דטרויט פיסטונס, וסובל בשנים האחרונות מפציעות. "מר ביג שוט" הוא כיום שחקן חופשי, ואחרי 17 שנות קריירה נראה שהוא מסרב לפרוש כפי שרבים ציפו. בילאפס נבחר שלישי בדראפט 1997 על ידי בוסטון, ואחרי עונה עבר לטורונטו.

בהמשך שיחק בדנבר ומינסוטה לפני שהגיע ב-2002 לדטרויט, והפך לאחד מסמליה. בילאפס היה ה-MVP בגמר 2004 בו זכו הפיסטונס. ב-2008 עבר לדנבר ואחרי שלוש עונות יפות בקולורדו עבר לניו יורק ב-2011. אז החלה לדעוך הקריירה שלו כשסבל מפציעות ולא שיחק הרבה. בילאפס המשיך לקליפרס אולם בשתי עונותיו בקבוצה מלוס אנג'לס שיחק רק 42 משחקים. בעונה שעברה שיחק רק 19 משחקים במדי הפיסטונס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully