וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד עבר רשמית למנצ'סטר סיטי: "פרק חדש בקריירה"

הקשר הוותיק הושאל מניו יורק סיטי לאלופת אנגליה וישחק עם המספר 18. פלגריני: "זו סיטואציה שעובדת עבור כל הצדדים"

פרנק למפארד, נבחרת אנגליה. GettyImages
מעבר מפתיע. למפארד/GettyImages

פרנק למפארד, היה שנים הסמל של צ'לסי עד שעזב בתום העונה שעברה וחתם בניו יורק סיטי, הקבוצה החדשה מה-MLS, השלים את השאלתו המפתיעה מהאמריקאים למנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה תקבל את הקשר הפנטסטי והוותיק לחצי העונה הראשונה של הפרמיירליג והוא ילבש את החולצה מספר 18.

למפארד, שיזכה לארח את צ'לסי כבר ב-21 בספטמבר, אמר: "ההצטרפות למנצ'סטר סיטי היא הזדמנות פנטסטית עבורי להמשיך להתאמן ולשחק ברמה הגבוהה ביותר ולהיות בטוח שכך אני מגיע בכושר הטוב ביותר שלי לניו יורק סיטי. מאז שהוצגתי בברוקלין, עברתי כמה ימים מדהימים וכל מי שקשור לשני המועדונים התייחס אליי נהדר. זה פרק חדש בקריירה שלי ואני נרגש מאוד לקראת החוויה הזו".

למפארד הוסיף: "נפגשתי עם פלגריני ועם כמה מהשחקנים בניו יורק ואני מחכה לרגע בו אצטרף אליהם לאימונים ואתרום למנצ'סטר סיטי, לפני המעבר לניו יורק סיטי".

פלגריני עצמו אמר: "פרנק הוא קשר ברמה הכי גבוהה בעולם וזו סיטואציה שעובדת מצוין עבור כל הצדדים. השחקן, מנצ'סטר סיטי וניו יורק סיטי. אני מחכה כבר לעבודה איתו ולשילוב שלו בקבוצה שלנו. ניו יורק עשתה החתמה גדולה איתו ואני מאושר שהוא יהיה אצלנו בחצי הראשון של העונה".

קלאודיו ריינה, ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי וכיום משמש מנהל מקצועי בניו יורק סיטי, אמר: "זו הזדמנות מושלמת עבור פרנק. הוא בכושר מצוין אחרי המונדיאל והאימונים והמשחקים במנצ'סטר סיטי יעזרו לו להגיע מוכן לאימוני פתיחת העונה אצלנו. כולם כאן התרשמו מאוד מהחיוביות של פרנק ואני בטוח שהוא יתרום המון למנצ'סטר סיטי בתקופה שלו שם. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומחכים לראות אותו בניו יורק בשנה החדשה".

מאמנו לשעבר של זלאטן: "הוא רוצה לחזור ליובנטוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully