וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו לשעבר של זלאטן: "הוא רוצה לחזור ליובנטוס"

סטפן הנסון, שהדריך את החלוץ במאלמו, סיפר על שיחה שהשניים ניהלו לאחרונה: "אם לא עכשיו, אולי הוא יחזור בעונה הבאה"

זלאטן איברהימוביץ' במדי יובנטוס לפני ג'ון פיינטסיל במדי מכבי תל אביב. AP
היו זמנים. זלאטן במדי יובנטוס מול מכבי תל אביב בליגת האלופות/AP

אוהדי יובנטוס, אולי אתם יכולים להתחיל לחלום? "טוטוספורט", עיתון הספורט האיטלקי, פרסם הבוקר (רביעי) על חלק נכבד מעמוד השער שלו שיחה שכביכול התנהלה בין זלאטן איברהימוביץ' למאמן שבדי אותו הוא מכיר ובה אמר החלוץ שהוא מעוניין לחזור לשחק במדי הגברת הזקנה.

המאמן המדובר הוא סטפן הנסון, שמדריך בימים אלה את קבוצת מיטרה קוקאר האינדונזית. הנסון וזלאטן מכירים זה את זה שנים רבות, מאז שהנסון הדריך את הכוכב העולה כאשר היה מאמן מאלמו, בשנותיו הראשונות של זלאטן ככדורגלן מקצוען.

על פי השיחה, שאת פרטיה העביר הנסון ל"טוטוספורט", המאמן והשחקן שוחחו בסקייפ מיד לאחר הסופרקאפ הצרפתי, בו כבש זלאטן צמד בניצחון 0:2 של קבוצתו פריס סן ז'רמן על גנגאן.

המאמן אמר: "אנחנו ביחסים טובים והתחלנו לדבר על העתיד. הוא אמר לי שהוא רוצה לחזור לשחק ביובנטוס. אם זה לא יקרה עכשיו, הוא רוצה לחזור לשם אולי בעונה הבאה. כסף לא מהווה בעיה, הוא הרוויח המון לאורך הקריירה ויכול לעבור לאן שבא לו עכשיו. הוא אמר לי שאולי הוא יעבור לליגה הסינית".

זלאטן הגיע ליובנטוס מאייאקס בקיץ 2004 תמורת 16 מיליון יורו. הוא שיחק שנתיים במדי הביאנקונרי וזכה בשתי אליפויות, שלאחר מכן נלקחו מיובנטוס בשל פרשיית הקאלצ'יופולי. לאחר שיבונטוס הורדה לליגה השנייה כעונש בקיץ 2006, זלאטן דרש לעזוב ונמכר לאינטר תמורת 24.8 מיליון יורו, במהלך שהשאיר טעם מר בקרב אוהדים רבים של הגברת הזקנה. בסך הכול היו לו 26 שערים ב-92 משחקים ביובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully