וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו: "לסוארס היו הצעות יותר טובות מאיתנו"

נשיא ברצלונה הודה: "פנינו לסוארס לפני המונדיאל", ולא פוסל קאמבק של גווארדיולה. הוגשה הצעה לארסנל תמורת ורמאלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אמרתי לו שהוא בגיל הנכון ועם הניסיון הדרוש כדי לקפוץ למים". לואיס סוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט ביקורת נמתחה על ברצלונה שצירפה הקיץ את לואיס סוארס שעמד בלב השערורייה של המונדיאל עם אירוע הנשיכה של ג'ורג'יו קייליני, ובכל זאת מי שמספר כעת כיצד קרם עור וגידים מהלך החתמתו הוא נשיא המועדון ז'וספ ברתומיאו. "ברצלונה יצרה את הקשר הראשון עם השחקן לפני המונדיאל", אמר הנשיא בראיון ל-CNN. "אמרתי לו שהוא בגיל הנכון ועם הניסיון הדרוש כדי לקפוץ למים".

על ההחלטה עצמה אמר ברתומיאו: "ידענו כבר הרבה זמן שסוארס אוהב את המועדון ואוהב את העיר. הכול היה מושלם לקבל את לואיס סוארס. ידענו שהיו לו הצעות טובות יותר, אבל סוארס החליט להגיע לברצלונה. מה שהיה במונדיאל לא גרם לנו לשקול מחדש את הנושא ואמרנו לו את זה אחרי האירוע. הוא יודע שזה לא בסדר, הוא קיבל את זה שזו הייתה טעות והתנצל על כך. זה מה שהיה חשוב עבורנו".

אופטימיות בברצלונה: "ניימאר יהיה כשיר למחזור הפתיחה"

שחקן ארסנל, תומאס ורמאלן, חוגג. רויטרס
ונגר ישחרר אותו? ורמאלן/רויטרס

באותו ראיון סיפר ברתומיאו גם על תפקידו של ליאונל מסי מעבר ליכולת על המגרש, וציין: "מסי מייצג אותנו יותר מהשערים והתארים. הוא מייצג את הרוח של השחקנים הצעירים שמגיעים ללה מסייה וגדלים במועדון שלנו. הערך של מסי למועדון הוא חסר גבולות". בנושא פפ גווארדיולה רמז הנשיא שבעתיד לא מן הנמנע שהוא ישוב למועדון: "למדתי ממנו המון. הוא גאון. אנשים שסוחבים את ברצלונה בליבם חוזרים לעזור לקבוצה. אחרי 2022, שחקנים רבים שנמצאים כאן עכשיו או בקבוצות אחרות יחזרו כמאמנים, כמנהלים מקצועיים, כנשיאים. בסופו של יום אנחנו משפחה אחת גדולה".

ובינתיים ברצלונה ממשיכה לנסות ולחזק את חוליית ההגנה, כאשר באנגליה דיווחו כי המועדון כבר הגיש הצעה תמורתו של בלם ארסנל, תומאס ורמאלן. ההצעה תמורת הבלגי נעה סביב 12 מיליון יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully