וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בברצלונה: "ניימאר יהיה כשיר למחזור הפתיחה"

תהליך השיקום של הברזילאי מתקדם מהר מהצפוי. רופאו: "מעריך שיחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים". מקור בקאמפ נואו סיפר על השיטה החדשה שמנסה אנריקה להנחיל לבלאוגרנה

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. GettyImages
הפציעה כבר מאחוריו. ניימאר/GettyImages

לואיס אנריקה וברצלונה ייאלצו לפתוח את העונה בליגה הספרדית בלי לואיס סוארס, הכוכב האורוגוואי המושעה שלהם, אבל חדשות טובות יותר מגיעות מכיוונו של הכוכב הברזילאי ניימאר. כזכור, כוכב נבחרת ברזיל נפצע בצורה חמורה בגבו במשחק רבע גמר המונדיאל מול קולומביה, אך הרופאים שמטפלים בו אופטימיים לאור השיקום המהיר שלו ומעריכים שהוא עשוי אפילו להיות כשיר למחזור פתיחת העונה בליגה הספרדית מול אלצ'ה ב-24 לחודש.

ניימאר עבר מבחן כשירות מוקדם יותר היום ועל פי הרופאים שמטפלים בו תהליך השיקום מתקדם מהר מהצפוי. אנריק קאסרס, רופאו של ניימאר אמר לרדיו קטאלוניה ש"כבר היום ניימאר יוריד את חגורת הבטן שלו ובימים הקרובים הצוות הרפואי יחליט אם השחקן יוכל לחזור להתאמן עם הקבוצה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי באימון. רויטרס
"ברצלונה תהיה דומיננטית יותר מאשר בשנים האחרונות". מסי/רויטרס

השיטה החדשה של לואיס אנריקה

"לואיס אנריקה אוהב את ברצלונה במערך של 4-3-3, אבל הוא חושב גם על מערך אחר ולא מפחד לשנות. האלטרנטיבה של 3-5-2 נמצאת בראש שלו, אבל יותר חשוב לו איך השחקנים יעבדו במגרש ופחות מהשיטה עצמה", כך אמר מקור בברצלונה לאתר "גול" וחשף טפח מהלבטים של מאמן הבלאוגרנה לקראת העונה הקרובה, בה ינסה להנחיל שיטת משחק חדשה שתמקסם את הפוטנציאל של כוכביו.

"הגנה עם שלושה שחקנים תאפשר לשחקנים באגפים לתקוף כשהקבוצה מחזיקה בכדור, כשמסצ'ראנו או בוסקטס מחפים מאחור", הוסיף אותו גורם בברצלונה, "קישור של חמישה שחקנים צפוי לשלוט בקצב ובכדור, וברצלונה תהיה דומיננטית יותר מאשר בשנים האחרונות. זאת שיטה מנצחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חאבייר מס'צראנו שחקן ברצלונה. AP
תפקיד מפתח. מסצ'ראנו/AP

לפי הדיווח, דני אלבס אינו בתכניות של לואיס אנריקה, ומי שצפויים לפתוח בקביעות בהגנה הם ז'רמי מתיו וג'רארד פיקה. אותו מקור אמר שאנריקה דורש מההגנה שלו לשחק רחוק מהשער, כשהשוער מארק אנדרה טר סטגן משמש מעין בלם אחורי. אנריקה, כך לפי הדיווח, התרשם מאוד מהיכולת של חאבייר מסצ'ראנו במונדיאל בברזיל והוא אמור להיות שחקן הציר בקישור האחורי, זה שינווט את המשחק מאחור, והוא למעשה יהיה מעין פליימייקר מהקו האחורי של הקישור. לצדו ישחק הרכש החדש איבן רקיטיץ', והשניים יהוו את הקישור האחורי בקבוצה.

בחלק הקדמי מתכנן אנריקה להציב את ניימאר בצד שמאל, את פדרו בצד ימין ובמרכז את צ'אבי או אנדרס אינייסטה, כשליאונל מסי מצוות בהתקפה לצד לואיס סוארס. אנריקה, כך לפי הפרסום ב"גול", רוצה חלק קדמי ורסטילי ומשתנה, כשלעתים ניימאר יעבור לשחק לצד סוארס ומסי ינוע מאחוריהם, ולעתים אינייסטה וראקיטיץ' יחליפו מקומות במרכז. אנריקה, כך נדמה, רוצה חלק התקפי שבו כולם מחליפים מקומות ומשחקים כמה שיותר קרוב לרחבת היריב, ופחות במרכז השדה.

ניימאר, שחקן ברצלונה, חוגג שער שוויון מול אתלטיקו מדריד אמש בליגת האלופות. רויטרס
אנריקה רוצה חלק התקפי שבו כולם מחליפים מקומות ומשחקים כמה שיותר קרוב לרחבת היריב. ניימאר/רויטרס

מטרה נוספת של השיטה שאנריקה מנסה להנחיל היא להוריד לחץ ממסי ולהפוך אותו למעין שחקן חופשי. "מסי ישחק במקום דומה לזה ששיחק עד כה והתפקיד שלו יהיה להכניס כדורי עומק ולקבל כדור במקומות שבהם יוכל לסכן את השער", הסביר אותו גורם בברצלונה, "ניימאר ושאר שחקני ההתקפה ישחקו בתוך הרחבה. לואיס אנריקה שיחק בברצלונה בהגנה ובקישור והוא ישתמש בידע שלו כדי לחדש את השיטה של הקבוצה. ברצלונה תשחק טוטאל פוטבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully