וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: שון ג'ונס ורמון קלמנטה מועמדים

6.8.2014 / 8:39

העולה החדשה שוקלת לצרף את בוגר מידל טנסי סטייט או את הפורטו ריקני ששיחק במדיה. סבג ואלפסי יפגשו עם ספונסרים

הכדורסלן האמריקאי שון ג'ונס. GettyImages
חוזר גם על ידי מכבי ראשון לציון. שון ג'ונס/GettyImages

העולה החדשה לליגת העל, עירוני נהריה, צפויה לקבל חיזוק משמעותי כלכלי במהלך השבוע הקרוב. ראש עיריית נהריה ג'קי סבג ויושב ראש הקבוצה ניסים אלפסי יפגשו עם מספר ספונסרים גדולים על מנת לנסות לצרפם לקבוצה. כזכור, סבג הבטיח שלשום (שני) כי יעביר חצי מיליון שקלים נוספים על מנת שהקבוצה תוכל לעמוד בתקציב המינימום וכי במקביל יעשה מאמצים למצוא לה ספונסר. "ראש העירייה תומך בנו ועוזר מאוד", אמרו בקבוצה, "רואים שחשוב לו שתהיה קבוצה ראויה בעיר".

במקביל, מנסה המאמן רועי חגאי לסיים את בניית הסגל לקראת העונה הקרובה. חגאי מחפש פורוורד שיכול לשחק גם כסנטר בליגת העל, כשמלבד רמון קלמנטה, שעל מועמדותו פורסם כאן שלשום, שם נוסף שנבדק בנהריה מתחילת הקיץ הוא שון ג'ונס, שנבדק גם על ידי מכבי ראשון לציון בתחילת הקיץ. ג'ונס היה קרוב לחתימה בפזארו האיטלקית, אך לבסוף לא יגיע לקבוצה ועשוי להצטרף דווקא לעולה החדשה לליגת העל.

ג'ונס (22, 2.03) הוא בוגר מכללת מידל טנסי סטייט מהשנה האחרונה. הפריצה הגדולה שלו הגיעה העונה כשרשם 13.9 נקודות והוסיף 8.4 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בממוצע למשחק. בעקבות העונה הזו הוא נבחר לשחק המצטיין של קונפרנס USA במכללות. הוא שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי לוס אנג'לס קליפרס ורשם 5 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully