וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: עירוני נהריה תשחק בליגת העל

4.8.2014 / 19:27

ראש העירייה ג'קי סבג יעביר חצי מיליון שקל כדי לעזור לקבוצה לעבור את תקציב המינימום. קלמנטה מועמד לחזק את הסגל

ג'קי סבג ראש עיריית נהריה. אדריאן הרבשטיין
העביר לקבוצה תמיכה. סבג/אדריאן הרבשטיין

מסתמן פיתרון לבעיותיה הכלכליות של עירוני נהריה. ראש עיריית נהריה ג'קי סבג הבטיח היום לקבוצה חצי מיליון שקלים נוספים לאחר שמנהלת הליגה איימה עליה שלא תוכל לפתוח את העונה כי לא עמדה בתקציב המינימום. כעת נהריה תעמוד בתקציב של 4.5 מיליון שקלים ותעשה מאמצים על מנת להגיע גם ל-5 מיליון שקלים.

"ראש העיר הבין שהוא לא יכול להשאיר את הקבוצה במצב הזה", אמרו בנהריה היום (שני), "לא היה לנו חשש שלא נשחק בליגת העל, ראש העיר הוא התומך מספר אחד שלנו. יש מצב כלכלי כרגע במדינה שלא מאפשר לספונסרים גדולים להגיע. אנחנו נמשיך לעבוד על מנת להשיג את הכסף ונקווה שלא נזדקק לכסף מהעירייה".

בינתיים בגזרה המקצועית ממשיך המאמן רועי חגאי לחפש אחר זר רביעי. לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים הבולטים לתפקיד הוא רמון קלמנטה ששיחק בישראל במשך שנים רבות בליגה הלאומית, כולל בנהריה לפני שנתיים. חגאי ניהל מגעים צמודים עם ריימר מורגן, אותו הביא למכבי ראשון לציון לפני שלוש שנים, אך לבסוף העדיף מורגן לחתום בליגה הראשונה בגרמניה.

קלמנטה (28, 2.00) הוא בוגר מכללת וויצ'יטה סטייט, בה שיתף פעולה עם גל מקל. הוא הגיע לישראל בעונת 2009/10 למכבי אשדוד וכמעט עלה עם הקבוצה לליגת העל. לאחר מכן המשיך קלמנטה בנדודים ביקנעם/מגידו ובקרית טבעון ובעונת 2012/13 חתם בעירוני נהריה בלאומית ורשם 18.1 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע. בעונה שעברה שיחק במנטובנה מהליגה השלישית באיטליה, עלה עם הקבוצה לליגה השנייה ורשם 10.9 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. קלמנטה משחק בימים אלה באליפות מרכז אפריקה במדי פורטו ריקו ורושם 8.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully