וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: גיא לוזון וסטנדרד ליאז' עלו שלב

הבלגים פיגרו באתונה אחרי 0:0 במשחק הראשון, אך חוללו מהפך ורשמו 1:2 גדול על פנאתינייקוס. דאבור וגראסהופרס הודחו

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
יש לו סיבה טובה לחגוג. לוזון/רויטרס

מלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד מאריבור, נערכו הערב (שלישי) עוד שלושה משחקים במוקדמות ליגת האלופות, ולישראלים הייתה נציגות מכובדת. גיא לוזון וקבוצתו סטנדרד ליאז' העפילו לשלב הבא אחרי 1:2 דרמטי מול פנאתינייקוס באתונה. אחרי 0:0 במשחק הראשון, הבלגים הסתבכו בדקה ה-17 כשדינו ארסלנגיץ' כבש שער עצמי והיוונים עלו ל-0:1. אבל אז הגיע שער שוויון נהדר של אמבומבו, שהקפיץ מעל קוצוליס וקבע 1:1. בדקה ה-41 גיא לוזון ושחקניו קפצו לשמיים אחרי שפול ז'וסה אמפוקו בעט טיל לחיבורים וקבע 1:2. היוונים ניסו להשוות כדי להשאיר לעצמם סיכוי בדקות הסיום, אבל הבלגים עמדו מצוין על המגרש, התגוננו היטב ושמרו על התוצאה שהבטיחה להם מקום בשלב הבא.

מונס דאבור פתח בהרכב גראסהופרס, שהגיעה לליל עם פיגור 2:0 מהמשחק הראשון. הצרפתים חגגו כבר בדקה ה-19 כשפלורן באלמון הוותיק התקדם עם הכדור ובעט טיל מ-20 מטר שנעצר בחיבורים של ואסיץ'. אמרי אברשי השווה לזכות השוויצרים בדקה ה-33 כשקבע 1:1 והכניע את וינסנט אניימה, שחזר לשער לאחר שלא שיחק במשחק הקודם. בדקה ה-69 גראסהופרס נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדניאל פבלוביץ' ספג כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה גסה על סבסטיאן קורצ'יה. התוצאה נותרה ללא שינוי עד לשריקת הסיום והצרפתים עלו לשלב הבא.

שחקן סטנדרד ליאז' פול ז'וסה אמפוקו. AP
שער ענק ומקום בשלב הבא. אמפוקו/AP

במשחק נוסף העפילה באטה בוריסוב לשלב המוקדמות הבא אחרי שניצחה 1:3 את דברצן בתום דרמה ענקית והשלימה 2:3 בשני המשחקים. באטה הגיעה למשחק בפיגור 0:1 ונקלעה לפיגור בביתה כשאיברהים סידיבה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-19 וקבע 0:1 להונגרים. אבל הבלארוסים לא נואשו. בדקה ה-39 השווה אלכסנדר וולודקו ל-1:1 בבעיטה מחוץ לרחבה, ובדקה ה-66 ויטלי רודיונוב חולל מהפך כששלח רגל ארוכה ודחק פנימה כדי לעלות את באטה ל-1:2. עמוק בתוספת הזמן הגיעה הדרמה, כשההונגרים נזהרו מלספוג אך לא עמדו בלחץ וראו את סרגיי קריבטס מרשית את השלישי של באטה בנגיחה מחמישה מטרים וקובע 1:3 שהעניק לבאלרוסים כרטיס לשלב הבא.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully