וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד פנתה לשון מריון, ניסיון למחאה נגד בלאט

בארה"ב מדווח שהיעד הבא של הקאבס הוא הפורוורד הוותיק. עצומה נגד דיויד בלאט בעקבות תמיכתו בישראל במבצע בעזה

שחקן דאלאס מאבריקס, שון מריון. רויטרס
השחקן החדש של בלאט? מריון/רויטרס

דיווחים בארה"ב טוענים כי היעד הבא של קליבלנד הוא שון מריון. בתקשורת האמריקאית טוענים כי קבוצתו של דייויד בלאט נפגשה עם מריון בניסיון לשכנע את הפורוורד ששיחק בדאלאס ובפיניקס להצטרף לקבוצה, על אף שהיא לא יכולה להציע לו יותר מחזוה מינימום.

ב-ESPN מציינים כי הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דייויד גריפין, מצוי ביחסים קרובים עם מריון מהתקופה שלהם ביחד בפיניקס, והוא ישמח לצרפו לקבוצה על מנת להעניק לה יותר עומק, ניסיון וגיוון.

עוד בקליבלנד: ריי אלן מכחיש שהוא קרוב לסיכום בקליבלנד. "לא", ענה אלן כשנשאל על אמינות הדיווחים עח צירופו לקאבס, "יש הרבה מאוד ספקולציות על זה שאחזור לקליבלנד, אבל עוד לא החלטתי איפה אשחק. זה נכון שאני ולברון ג'יימס חברים טובים, וג'יימס ג'ונס ואני קרובים מאוד, אבל בשום שלב השניים האלה ניסו לדחוף אותי לקליבלנד. לברון ואני היינו יחד בחופשה בבהמאס, אבל לא דיברנו על זה".

כמו כן, אלן מודה שקיבל פנייה מהקליפרס, ומדבר על הציפיות שלו: "דוק ריברס התקשר אליי מוקדם יותר הקיץ. הרבה קבוצות רוצות להחתים על חוזה ותיק מינימום, אבל עדיין יש לי אגו. יש לי עוד הרבה מה לתרום, וקבוצות יצטרכו לשלם לי את מה שאני חושב שמגיע לי".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא כולם בעדו. בלאט/AP

* לידיעת דייויד בלאט: באתר change.org נפתחה עצומה שקוראת לאוהדי ה-NBA לשלוח מכתב מחאה ללברון ג'יימס, בעקבות ההתבטאויות של בלאט שתמכו במלחמה בעזה. כזכור, מאמן קליבלנד הביע תמיכה בתקיפה של ישראל ברצועת עזה, ובמכתב העצומה נכתב: "מאחר שדייויד בלאט כינה את הכיבוש בעזה רק מלחמה, בעוד זה משטר אפרטהייד נגד הפלסטינים, שלחו את המכתב הבא ללברון ג'יימס: אנא לברון, דרוש את פיטוריו של בלאט". יש לציין כי הדרישה לא זוכה לפופולריות גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully