וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' מונטריאול: גלושקו עלתה מבלי לשחק, פאר הודחה

הישראלית הבכירה נהנתה מפרישתה של סיניאקובה וצפויה לפגוש את וונדווי, פאר נוצחה 6:2, 7:6 (1) על ידי יוליה גרגס

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
חמישה משחקים מול גרגס, לא זכתה אפילו במערכה אחת מולה. פאר/GettyImages, Graham Denholm

שחר פאר שיחקה בעבר ארבע פעמים מול יוליה גרגס הגרמנייה. מעולם הישראלית לא לקחה יותר משלושה משחקונים במערכה אחת ומעולם כמובן לא זכתה במערכה מולה. גם היום לא הצליחה הישראלית, המדורגת במקום ה-115 בעולם, לגרד מערכה מול גרגס, אך לפחות זכתה במערכה, עד כמה שזה יעודד אותה.

פאר הפסידה לגרגס (92 בעולם) 6:2, 7:6 (1) הפעם בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר מונטריאול מסבב הפרמייר. גרגס תפגוש בסיבוב המוקדמות השני את המנצחת בין מוניקה פואיג (71) לאלה קודריאבצבה (130), פאר תנסה את מזלה בטורניר הבא. אם ההדחה המוקדמת לא מספיק כואבת לפאר, היא גם אמורה לרדת בדירוג בצורה משמעותית כיוון שבשנה שעברה זכתה בצ'לנג'ר סוז'ו והיא תאבד 160 נקודות דירוג יקרות מאוד שידרדרו אותה בדירוג וככל הנראה יחייבו אותה לשחק במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה.

יוליה גלושקו, לעומתה, לא נזקקה אפילו לעלות למגרש מול יריבתה הראשונה במוקדמות, קתרינה סיניאקובה, אחרי שהצ'כית המדורגת 119 בעולם הודיעה על פרישה בשל פציעה לפני הפתיחה. הישראלית, המדורגת 100 בעולם ו-24 במוקדמות הטורניר היוקרתי, תפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין קוקו וונדווי (48) האמריקאית לגבריאלה דברובסקי הקנדית (212).


דויד גופן זכה בטורניר קיבוצל ורשם ניצחון 20 ברציפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully