וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש ראוניץ' עלה לגמר וושינגטון

הקנדי ניצח 4:6, 5:7 את יאנג, וישחק מול בן ארצו פוספיסיל שגבר על גאסקה. סרינה תפגוש את קרבר בגמר סטנפורד

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. GettyImages
שבירה אחת בכל מערכה. ראוניץ'/GettyImages

מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג שביעי בעולם ושני בטורניר וושינגטון מסבב ה-500, עלה לגמר הטורניר. ראוניץ' ניצח 4:6, 5:7 את דונלד יאנג האמריקאי (73 בעולם) בתום משחק של שעה ו-15 דקות. הקנדי הגיש 15 אייסים והשיג שבירה אחת בכל מערכה.

בגמר הטורניר יחכה לו דרבי קנדי, אחרי שוואשק פוספיסיל (36 בעולם) הפתיע את רישאר גאסקה (14) עם ניצחון דחוק 7:6, 3:6, 5:7. פוספיסיל, שניצח קודם לכן 7:6 (4), 3:6, 4:6 את סנטיאגו חיראלדו (34) במשחק שהופסק אתמול והושלם אמש, חזר מפיגור של 3:0 במערכה השלישית וסגר עניין בתוך שעתיים וחצי.

בינתיים בטורניר הנשים בסטנפורד, סרינה וויליאמס ממשיכה לשים מאחוריה את טראומת ווימבלדון. האמריקאית המדורגת ראשונה בעולם הרשימה כשעלתה לגמר עם ניצחון 5:7, 0:6 על אנדראה פטקוביץ' (8), ובגמר מחכה לה יריבה גרמניה נוספת, בדמותה של אנג'ליק קרבר (3), שרשמה ניצחון דרמטי על ברברה לפצ'נקו המקומית בתוצאה 6:4, 6:7, 2:6.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
מתחממת. סרינה וויליאמס/רויטרס

בספטמבר 2013 סבל דויד גופן מחוסר מזל משווע כאשר יום אחד בלבד לפני מפגש גביע דייויס מול ישראל בשלב פלייאוף העלייה לבית העליון שבר את ידו. מאז הוא נעדר למשך כמה חודשים, חזר לאט לאט לטורנירים קטנים והתקדם ככל שחלף הזמן. היום (שבת) השלים הבלגי המוכשר בן ה-23 את הקאמבק שלו באופן סופי ומתוק במיוחד.

גופן, המדורג 78 בעולם, זכה בתואר הראשון בקריירה שלו מסבב ה-ATP בקיבוצל 250 כשניצח בגמר את דומיניק תים האוסטרי הצעיר והמוכשר (50) 6:4, 1:6, 3:6. גופן אמנם זכה בתואר ראשון בקריירה מסבב ה-ATP, אבל מבחינתו מדובר בתואר רביעי ברציפות לאחר שזכה בשלושה תארי צ'לנג'ר לאחרונה, והוא סוחב על גבו הצנום 20 ניצחונות ברציפות. אגב, ב-20 המשחקים הללו הפסיד גופן רק בשתי מערכות, אחת בחצי הגמר של הטורניר הזה ואחת בגמר. אגב, גופן נכנס לטורניר רק בזכות וויילד קארד (כרטיס חופשי) שקיבל מהמארגנים בזכות היכולת המצוינת שהראה בטורנירים מסבב הצ'לנג'ר בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully