וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה בקריקט מאפשרת לשחקנה למחות נגד ישראל

מואין עלי לבש במגרש צמידים עם הכיתוב "הצילו את עזה" ו-"שחררו את פלסטין", ההתאחדות: "הוא לא ביצע עבירה כלשהי"

מואין עלי שחקן נבחרת אנגליה בקריקט. AP
האנגלים התייצבו מאחוריו. מואין עלי/AP

המחאות בעולם הספורט כנגד ישראל בעקבות מבצע "צוק איתן" נמשכות, והסערה הפוליטית הטרייה בנושא מגיעה דווקא מענף הקריקט. מואין עלי, שחקן נבחרת אנגליה ממוצא פקיסטני, עלה אתמול (שני) למשחק של נבחרתו מול הודו עם שני צמידים עליהם נכתב: "הצילו את עזה" ו-"שחררו את פלסטין", ובתגובה הודיעה התאחדות הקריקט העולמית שתחקור האם יש מקום להענישו בגין עבירה על האיסור בהפצת מסרים פוליטיים על המגרש.

מואין עלי שחקן נבחרת אנגליה בקריקט עם צמיד תמיכה בתושבי עזה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הצמידים השנויים במחלוקת/אתר רשמי, מתוך טוויטר

אלא שעלי זכה לתמיכה מההתאחדות האנגלית, שלא מתכוונת לפעול בנושא, ואף איפשרה לו להמשיך וללבוש את הצמידים במשחקים הבאים: "אנחנו לא חושבים שמואין ביצע עבירה כלשהי", מסר דובר ההתאחדות. באנגליה כבר תכננו את כתב ההגנה אותו יציגו אם השחקן יעמוד לדין, לפיו המחאה שלו הייתה הומניטרית ולא פוליטית, ואין הבדל בינה לבין ענידת הלוגו "עזרו לגיבורים" על צווארון שחקני כל הנבחרת לכבוד ציון 100 שנה לפתיחת מלחמת העולם הראשונה.

אלא שבהודעת התאחדות הקריקט העולמית מהבוקר לא הוזכר ענישה, אלא רק נזיפה: "תקנות הלבוש של הארגון לא מאפשרים להציג ססמאות הנוגעות לפוליטיקה, דת או פעילות גזענית במהלך משחק בינלאומי. עלי תודרך על ידי שופט המשחק שהוא רשאי להביע את דעותיו על נושאים כאלה מחוץ למגרש, נאסר עליו לענוד את הצמידים הללו במהלך המשחקים, והוא הוזהר שלא לעשות זאת שוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • מואין עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully