וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם לאלאנה נפצע בברך וייעדר שישה שבועות

הקשר החדש של ליברפול נפגע באימון בארה"ב ויחמיץ את המשך ההכנה ואת מפגשי הליגה מול האקסית סאות'המפטון ומול סיטי

אדם ללאנה מוצג כשחקן ליברפול. מתוך טוויטר, צילום מסך
יצטרך לחכות לבכורה. לאלאנה/צילום מסך, מתוך טוויטר

מבין כל שחקני הרכש שהביאה ליברפול בפגרה הנוכחית, השם הבולט ביותר היה זה של קשר נבחרת אנגליה שהגיע מסאות'המפטון, אדם לאלאנה. הקשר הצעיר, שהיה אחד השחקנים המבריקים בפרמיירליג בעונה שעברה, הצית את לבם של אוהדי המייטי רדז, לאחר שהקבוצה רכשה אותו תמורת 25 מיליון ליש"ט. בליברפול כנראה עוד יהנו ממנו לשנים ארוכות, אבל בינתיים הם יצטרכו להמתין עוד קצת.

כלי התקשורת באנגליה סיפרו בליל אמש (שישי) כי לאלאנה ספג פציעה ברצועה הצידית של הברך וייעדר לתקופה ממושכת, ככל הנראה שישה שבועות, עד אמצע חודש ספטמבר. לאלאנה ספג את הפציעה במהלך אימון של ליברפול, שנמצאת במסע משחקים בארצות הברית ושוכנת בקמפוס של אוניברסיטת הרווארד המפורסמת. בליברפול התנחמו בכך שלאלאנה לפחות לא יזדקק לניתוח, מה שהיה משבית אותו לתקופה של בין ארבעה לשישה חודשים.

זה היה בסך הכול האימון הרביעי של לאלאנה במדי ליברפול, לאחר שהוא ושאר שחקני הקבוצה שנמנו על סגל נבחרת אנגליה למונדיאל החולף, הצטרפו לקבוצה רק ביום שני האחרון. לאלאנה יחמיץ כמובן את המשך ההכנה של ליברפול לעונה, כולל המשחק מחר מול אולימפיאקוס במסגרת ה-ICC, הטורניר הבינלאומי שנערך בארצות הברית, בו תפגוש ליברפול גם את מנצ'סטר סיטי ומילאן. לאחר מכן ייפגשו האדומים את דורטמונד במשחק הכנה נוסף.

הפרמיירליג תצא לדרך ב-17 באוגוסט ולאלאנה יחמיץ, כבר במחזור הראשון, את המשחק מול האקסית סאות'המפטון. לאחר מכן, הוא לא ישחק גם במשחקי החוץ מול מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם במחזור השני והשלישי. הוא ינסה להיות כשיר למשחק הביתי נגד אסטון וילה ב-13 בספטמבר, לאחר פגרת הנבחרות וכמובן, לפתיחת שלב הבתים בליגת האלופות.

דרוגבה חתם בצ'לסי: "הייתה החלטה קלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully