וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה חתם בצ'לסי: "הייתה החלטה קלה"

החלוץ בן ה-36 סגר לעונה ויתאחד עם מוריניו: "לא יכולתי לדחות את ההזדמנות הזו". המאמן: "הוא אחד הטובים באירופה"

שחקן צ'לסי דידייה דרוגבה. צ'לסי, אתר רשמי
האמת? התגעגענו. דרוגבה/אתר רשמי, צ'לסי

זו ללא ספק ההעברה הכי מרגשת הקיץ: דידייה דרוגבה חתם היום (שישי) בצ'לסי לעונה אחת והשלים קאמבק נפלא. הכוכב בן ה-36 ששיחק בשנה וחצי האחרונות בגלאטסראיי ונחשב לשחקן חופשי יתאחד מחדש עם ז'וזה מוריניו ואולי גם יזכה איתה שוב בתארים. מוריניו לא הסתיר ביממה האחרונה את רצונו לראות את החלוץ מחוף השנהב מגיע למועדון, והדגיש כי דרוגבה יוכל לסייע לבלוז במטרות שלה העונה.

לאחר החתימה, אמר דרוגבה: "זו הייתה החלטה קלה. לא יכולתי לדחות את ההזדמנות לעבוד שוב עם ז'וזה. כולם יודעים על הקשר המיוחד שיש לי עם המועדון וזה תמיד הרגיש לי כמו הבית. הרצון שלי לזכות בתארים הוא עדיין בעינו, ואני מצפה להזדמנות לסייע לקבוצה. אני נרגש לגבי הפרק הבא בקריירה שלי".

מוריניו שרמז ביום חמישי על הקאמבק היה מאושר גם הוא: "הוא מגיע מכיוון שהוא אחד החלוצים הכי טובים באירופה. אני יודע שהאישיות שלו טובה מאוד ואני יודע שבעצם החזרה שלו, הוא לא מוגן על ידי ההיסטוריה או על סמך מה שהוא עשה עבור המועדון שלו קודם לכן. הוא מגיע עם המנטליות כדי להמשיך בהיסטוריה".

אחרי המכירה של דמבה בה לבשיקטאש וסיום החוזה של סמואל אטו, נוצר מקום פנוי בהתקפה והמאמן הפורטוגלי החליט לבחור בדרוגבה הכריזמטי, שיוסיף מנהיגות לחדר ההלבשה ויוכל להוות גיבוי לדייגו קוסטה. דרוגבה בילה במשך שמונה שנים בצ'לסי שבמהלכן הוא רשם 341 הופעות והבקיע 157 שערים. לאחר עזיבתו ב-2012 הוא חתם בשנחאי שינאווה תמורת שכר של 200 אלף ליש"ט בשבוע, אבל אחרי עונה אחת בלבד הוא עזב את סין וחתם בגלאטסראיי, איתה הגיע לרבע גמר ליגת האלופות. במהלך תקופתו בצ'לסי, הוא הספיק לחגוג שלוש אליפויות, האחרונה שבהן ב-2009/10, ארבעה גביעים וכמובן הספיק להיות חלק מהזכייה בליגת האלופות לפני שנתיים. במדי חוף השנהב רשם דרוגבה 104 הופעות, בהן הבקיע 65 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully