וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו מנדז'וקיץ': "רוצה להתאמן, להילחם ולכבוש שערים"

החלוץ הקרואטי הוצג באתלטיקו מדריד, לא נלחץ מהצל של דייגו קוסטה, התעלם מפפ ופרגן לסימאונה: "מאושר לשחק אצלו"

מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
עם החולצה החדשה. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

בזמן שברצלונה הציגה את הבלם החדש שלה, גם האלופה אתלטיקו מדריד ניצלה את הערב (חמישי) כדי לקבל בברכה את מספר 9 החדש שלה - מריו מנדז'וקיץ'. החלוץ הקרואטי בן ה-28 חתם לפני שבועיים על חוזה לארבע שנים אחרי שנרכש מבאיירן מינכן תמורת כ-22 מיליון יורו, והערב הוצג באופן רשמי כשחקן הקולצ'ונרוס.

מנדז'וקיץ' זכה לתשואות בחדר ה-VIP של אצטדיון ויסנטה קלדרון, כאשר הנשיא אנריקה סרסו והמנהל הספורטיבי חוסה לואיס קאמינרו העניקו לו את החולצה שהייתה שייכת בעונה שעברה לדויד וייה. למרות זאת, כולם יודעים את מי הוא באמת אמור להחליף. "דייגו קוסטה הוא דייגו קוסטה, אני מריו מנדז'וקיץ'", הגיב הקרואטי לשאלה הטריוויאלית בנוגע לקודמו שנמכר לצ'לסי. "לכל אחד יש את הסגנון שלו".

עוד אמר אקס באיירן: "אני שמח מאוד להיות באתלטיקו. אני מכיר את הקבוצה, משוכנע שיש כאן שחקנים נהדרים ומרוצה במיוחד מהמאמן. אני מאושר שצ'ולו סימאונה הוא המאמן החדש שלי. אני מכיר את הכדורגל שלו, הוא היה שחקן טוב מאוד והעביר את זה לקבוצות שלו. הוא חי את המשחק במאה אחוז. אנחנו דומים באופן הזה. עכשיו אני רוצה להתאמן, להילחם ולהבקיע שערים".

כאשר נשאל על פפ גווארדיולה, עמו לא כל כך הסתדר בבאיירן, השיב מנדז'וקיץ': "אני לא רוצה לחזור להתעסק במה שהיה בעבר. כרגע אתלטיקו היא העולם שלי".

מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חי את הכדורגל במאה אחוז, כמו סימאונה. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully