וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רמי מתיו הוצג בברצלונה: "הרגע הגדול בקריירה שלי"

שחקן ההגנה שהגיע מוולנסיה חתם רשמית ל-4 שנים: "עונג גדול, הכי נוח לי כבלם". סוביסרטה: "הוא מאוד יעזור לנו"

שחקן ברצלונה ז'רמי מתיו. רויטרס
מאושר, ואפשר להבין אותו. מתיו/רויטרס

ז'רמי מתיו הוצג הערב (חמישי) בברצלונה, לאחר שחתם באופן רשמי על חוזה לארבע שנים בשורות סגנית האלופה הספרדית. ברצלונה שילמה לוולנסיה 20 מיליון יורו (שיא העברה לשחקן הגנה מעל גיל 30) תמורת הבלם הצרפתי בן ה-30 שמסוגל לשחק במספר עמדות בחלק האחורי, כאשר בחוזהו הוכנס סעיף שחרור בן 50 מיליון יורו. מתיו ילבש את החולצה עם המספר 24.

"זה עונג גדול להיות פה", אמר ז'רמי מתיו. "זה הרגע הגדול בקריירה שלי. אני יכול לשחק בהרבה תפקידים, אבל הגעתי כדי לשחק כבלם. זו העמדה איתה אני הכי מרגיש בנוח. אני מודה לבארסה על הביטחון שלה בי, מאז שפנו אלי עשיתי כל מה שאני יכול כדי להגיע לכאן ואתן הכל למועדון. לואיס אנריקה התקשר אלי לפני חודש וחצי ואמר לי שהוא רוצה שאהיה אחד הבלמים שלו, הוא העניק לי ביטחון. יש לי הרבה מוטיבציה, אני בא כדי לעבוד קשה וחושב רק על לנצח. להגיע לברצלונה זו התוצאה על העבודה הקשה שעשיתי לאורך הקריירה שלי".

המנהל המקצועי של הקטלאנים אנדוני סוביסרטה אמר: "מתיו שיחק פעמים רבות בקאמפ נואו, הוא מכיר את הלחץ של לשחק פה. הוא יכול לשחק גם במערך של שלושה שחקני הגנה, הוא נותן לנו עוד אופציות טקטיות, ויעזור לנו מאוד. המחיר? הוא פרופורציונלי לשוק כרגע".

סוביסרטה נשאל על האפשרות שצ'אבי יישאר לבסוף במועדון, והשיב: "הדלת תמיד פתוחה בפני צ'אבי. מה יכול להיות טוב יותר? זה הבית שלו".

מוקדם יותר היום עבר מתיו את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה, ולאחר מכן חתם באופן רשמי על החוזה עם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. "ברצלונה זה המועדון הגדול בעולם", אמר לערוץ הטלוויזיה של הקבוצה. "אני גאה מאוד להיות כאן. המועדון הזה יודע איך לשחק, וזו הזדמנות גדולה עבורי".

שחקן ברצלונה ז'רמי מתיו. רויטרס
ברוכים הבאים. ז'רמי מתיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully