וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "המקרה של ורמוט שונה משל דמארי"

22.7.2014 / 14:02

הצהובים מסרבים לשלם מעל חצי מיליון יורו תמורת הקשר. ייני: "ויטסה התעניינה בי, אירופה היא השאיפה של כל שחקן"

בהפועל תל אביב בונים על הכסף הגדול שתכניס מכירת גילי ורמוט, אבל מתברר שבמכבי תל אביב לא מתכוונים להתפרע בעסקת העברת הקשר מעבר לכביש. סעיף השחרור בחוזהו של ורמוט מתייחס למכירה לחו"ל בלבד ועומד על חצי מיליון יורו. לפני המשבר האחרון, האדומים מיהרו לטעון שידרשו סכום גבוה יותר ממכבי תל אביב מכיוון שבארץ אין לקשר סעיף יציאה, אלא שבמכבי תל אביב לא מוכנים לשלם גם את אותם חצי מיליון יורו.

הבעלים מיטש גולדהאר לא שש לרכוש כרטיסי שחקן, ובמיוחד לא של שחקנים הנושקים לגיל 30. ורמוט יחגוג בעוד שבועיים יום הולדת 29 ולא בטוח שהבעלים מקנדה יסכים לשלם את הסכום הנקוב בשחרורו של ורמוט לחו"ל, מה עוד שגם חוזהו אמור להיות סביב ה-300 אלף דולר לפחות.

הסיפור האמיתי על הישארותו של ערן זהבי במכבי תל אביב

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מגד גוזני
דווקא מכיוונו נרשמה התקררות. גילי ורמוט/מגד גוזני

ג'ורדי קרויף רוצה את ורמוט במכבי תל אביב וממליץ לרכוש אותו בסכום המתקרב לחצי מיליון יורו. בכל מקרה, אם בהפועל תל אביב פינטזו על סכום גבוה יותר, ספק אם ימצאו פרטנר מעבר לכביש. ייתכן שהצהובים יציעו ליריבה העירונית את אותה עסקה שסגרו מול בטיס, לפיה חלק מהסכום על ורמוט ישולם כעת והיתרה במידה שמכבי תעפיל לליגת האלופות. "לכל שחקן יש מחיר, וגילי ורמוט שחקן טוב", אמר גורם במכבי תל אביב.. "אבל צריך גם לבחון מה האפשרות למכור אותו בעתיד והמקרה של ורמוט שונה משל עומר דמארי".

בכל מקרה המגעים בין המועדונים הואצו ב-24 השעות האחרונות, אם כי דווקא מכיוונו של ורמוט נרשמה התקררות. הקשר פירסם בעמוד הפייסבוק שלו אתמול הודעה לפיה הוא רוצה להישאר בהפועל. מקורבים אליו טענו כי ורמוט מתהפך כמעט מדי יום באשר להחלטה שלו מאחר שבאמת קשה לו הסיטואציה וכי לא מן הנמנע שכאשר המועדונים יסכמו, הוא שוב יודיע שהוא מוכן למעבר.

20:30, ספורט2: מכבי תל אביב - סנטה קולומה

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אם אני אעזוב את מכבי אני אבכה". שרן ייני/ברני ארדוב

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני התייחס למשחק הערב מול סנטה קולומה (20:30, ספורט 2), ואמר: "זה לא משחק ביתי רגיל, ואנחנו צריכים להתרגל למגרש. אבל אנחנו צריכים לנצח בכל מקרה והמגרש לא יהווה תירוץ. נבוא מאוד מרוכזים למשחק ונרצה לתקוף מההתחלה".

על המגעים למכירתו לויטסה ארנהיים, אמר ייני: "אני יודע מהסוכנים שלי שיש התעניינות מויטסה ארנהיים, אבל הצעה רשמית לא הגיעה למכבי. טוב לי במכבי תל אביב. אני מבסוט כאן ואם אני אעזוב את מכבי אני אבכה, למרות שהשאיפה של כל שחקן היא לצאת לאירופה". על העובדה שמכבי לא צירפה זרים ושהיא מתקשית הקיץ בצירוף שחקנים, אמר ייני: "לא קל להביא זרים במצב שלנו בארץ. לא ראיתי חיזוקים מטורפים בקבוצות אחרות. ב"ש הביאה שני שחקנים קדימה, אבל גם שיחררה שחקנים".

על הצעירים מיישובי עוטף עזה שמלווים את הקבוצה למשחק בלרנקה, אמר ייני: "הרעיון להביא את האוהדים מעוטף עזה היה של ערן זהבי ומכבי שמחה להירתם למשימה והתארגנה מהר מאוד. אנחנו רוצים לשמח אוהדים וגם אם חלק מהם לא אוהדי מכבי, אנחנו שמחים שהם פה כי יש דברים שהם הרבה יותר מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully