וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "ממעיטים בערכה של סנטה קולומה"

21.7.2014 / 19:59

קשר מכבי תל אביב התייחס ליריבה במוקדמות ליגת האלופות (ג', 20:30, ספ' 2) והביט קדימה: "אפשר להגיע לשלב הבתים". אוסקר גרסיה: "המצב הביטחוני משפיע". המאמן לא מתכנן שינויים, פריצה שוב אמור לפתוח כחלוץ בודד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו עדיין מתחזקים כקבוצה". מיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הגומלין מול סנטה קולומה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הצהובים, שיגיעו למשחק עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון באנדורה, ייארחו את הגומלין בלרנקה (ג', 20:30, ספורט 2) בשל המצב הביטחוני בישראל.

אוסקר גרסיה לא חרג ממנהגו וגם הערב בלרנקה לא תירגל הרכב באימון המסכם. שחקני מכבי תל אביב מאוד נינוחים לקראת המשחק אחרי התוצאה שהושגה לפני שבוע באנדורה, אבל גרסיה הבהיר להם כי הוא רוצה לראות קצב הרבה יותר גבוה ביחס למה שהציגו בשבוע שעבר והרבה יותר תכליתיות מול השער. "הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו מספיק", אמר המאמן באחת השיחות עם קבוצה של שחקנים.

גרסיה לא צפוי לערוך נסיונות ונראה כי ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בשבוע שעבר עם אופציה לשינוי אחד או שניים.

הרכב משוער: חואן פאבלו, שרןייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש (יואב זיו), גל אלברמן, מהראן ראדי (דן אייבינדר), ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים, ראדה פריצה.

ראדה פריצה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא צפוי שינוי בהרכב. פריצה חוגג במשחק הראשון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאמן אלופת ישראל אוסקר גרסיה אמר במסיבת העיתונאים: "כל השחקנים שלנו מוכנים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה. קשה מאוד לשחק נגד קבוצה שמסתגרת. צריך לזכור שיש להם שחקנים מספרד, הם מאורגנים בהגנה וקשה לעשות תוצאות טובות באירופה כמו שראיתם אצל שאר הישראליות. לקבוצות מישראל קשה באירופה.

"ברור שהמצב הביטחוני משפיע. זה לא קל להתאמן בתנאים האלה וכמובן שהעובדה שעלינו לנדוד לחו"ל כדי לשחק משחק ביתי שלנו לא עוזרת. רצינו מאוד לשחק בבית. השחקנים שלי מקצוענים והם יודעים מה לעשות על המגרש למרות שהמצב משפיע. ההחלטה לקחת את הילדים מעוטף עזה היא נפלאה ואני מאוד גאה בשחקנים שלי על זה", המשיך אוסקר.

על מאריבור והאפשרות שמכבי אולי תשחק שוב מחוץ לביתה אמר גרסיה: "אנחנו צריכים לכבד את היריבה שלנו מחר, סנטה קולומה, ואם נעבור אותה, יהיה על מה לדבר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מזלזל כלל. אוסקר גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קשר מכבי תל אביב דור מיכה הוסיף: "ברור שהמצב לא פשוט, צריך לבוא לאימון ואתה שומע שחיילים נהרגים ומשפחות נהרסות. ברור שזה קשה. אתה צריך להרים את עצמך כי אין ברירה. אם אנחנו יכולים לבוא לפה, אנחנו מייצגים את מכבי וגם את המדינה, ואם אפשר לעשות פה תוצאה טובה ולשמח את האנשים שם, אז בשבילנו זה שווה את הכל".

לקראת סנטה קולומה אמר: "ממעיטים בערך של סנטה קולומה, נכון שהיא לא קבוצה גדולה, אבל השחקנים שלה נלחמו ונתנו 100 אחוזים. עשינו תוצאה די טובה, אבל ברור לנו שצריך לשפר את היכולת. זאת תוצאה שבירה ולכן אנחנו מתכוננים ב-100 אחוז למשחק הזה וצריך לעשות את העבודה.

"גם אם שמרנו על הסגל הקיים, אנחנו עדיין מתחזקים כקבוצה כי זה סגל שרץ שנתיים-שלוש ולא הרבה שחקנים השתנו. אנחנו מתחזקים ולומדים לשחק טוב יותר ביחד, אנחנו באמת רוצים לעשות קפיצת מדרגה העונה ולנסות להגיע לליגת האלופות ואני חושב שזה באמת אפשרי", סיכם.

על הילדים שהגיעו מעוטף עזה אמר: "ערן הציע את הרעיון הזה וכולנו תמכנו ברעיון הזה כי גם אם אפשר לעזור למעט אנשים, זו זכות גדולה בשבילנו ואנחנו כמובן רוצים לשמח אותם".

בטיס הודיעה: איגייבור עובר למכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully