וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון היחיד: פירוק

21.7.2014 / 18:30

הודעת העזיבה של עידו חג'ג' היא עוד ניסיון להסתיר את הבעיה המרכזית בהפועל תל אביב. עכשיו האוהדים אשמים, קודם רמזו שזה ברקוביץ', אבל חמי אוזן סבור שזו עוד דרך להסתיר את חוסר היכולת של חיים רמון ואנשיו לנהל את המועדון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

להפועל תל אביב היתה תכנית עבודה השנה. קראו לה איל ברקוביץ'. לתכנית היו כמובן צדדים מקצועיים. ברקוביץ' הוא אחרי הכל מוח כדורגל מבריק שרק אישיותו הבעייתית חוצצת בינו לבין הגשמה. אלא שבין השורות רצתה הפועל תל אביב, או יותר נכון האנשים שמנהלים אותה, להשיג משהו אחר עם בואו של ברקוביץ' – שקט. מישהו שייקח אליו את כל האש. אדם שירכז את מירב השיח הציבורי אודות הנעשה בקבוצה.

היום, אחרי אינספור פרשיות מאז המינוי והודעת העזיבה (הזמנית?) של עידו חג'ג', אפשר לומר שהתכנית הזו נכשלה. הבעיות בהפועל תל אביב הרבה יותר גדולות. גם התבוסה לאסטנה בליגת אירופה לא הצליחה לעורר זעם כלפי ברקוביץ' כפי שניתן היה לשער. הרי תוצאה כזו אמורה להוציא את כל הקלישאות הרגילות נגד ברקוביץ', אבל זה לא קרה. זה לא קרה כי אוהדי הפועל תל אביב לא מטומטמים. אם בעונה שעברה הצליחו להסית חלק מהם כנגד המאמן רן בן שמעון, היום הרוב מבין: בקבוצה שהספין הוא דרך חיים, הגחמה היא הרגל ואיש לא יודע איזה אינטרס מסתתר בכל משפט ובכל החלטה – גם איל ברקוביץ' הלא מנוסה מספיק בתפקיד המנג'ר לא יכול להיות המקור לאש.

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
עוד תכנית נכשלה. עידו חג'ג'/קובי אליהו

***

אגב, גם לפני המשחק באירופה נעשה ניסיון להכפיש את ברקוביץ' ולהעביר אליו את האש, עת פרסום דבר המכתב שנשלח למנג'ר ובו נאמר שאין לו זכות להחתים את דמארי על חוזה חדש. בעונה שעברה זה אולי היה מסתיים בסקילת המנג'ר, אבל היום כל בר דעת, שראה כבר את הטריקים המוזרים האלה וההדלפות שנראות מכוונות בעידן רמון, מספיק משכיל כדי לא ליפול בפח. הרי ברקוביץ' לא כותב חוזה לבד. יש יועץ משפטי או גורם אחר שבסופו של דבר הוא עובד המערכת. המערכת שאותה רמון מוביל. גם עידו חג'ג' אמר למחרת שהכל היה על דעתו. אז פתאום רמון מופתע? וגם אם כן – זו המערכת שאותה בנית, ואותה שיקמת, כפי שהחיילים שלו בתקשורת כותבים? מערכת שהחוזה הכי חשוב שלה בעונה הקרובה מודפס ונשלח לחתימה רק על ידי המנג'ר? ומה עשה במעמד החתימה מנכ"ל הקבוצה? אתה לא באמת מצפה שנאמין לסיפורים האלה? ואתה גם מעדיף שלא.

עכשיו, אחרי שהניסיון לגלגל את השיח בהפועל תל אביב לעברו של ברקוביץ' המעניין תמיד נכשל, קפצו בהפועל תל אביב לאוהדים. ככה, אבל לא רק, צריך לקרוא את הודעת העזיבה של עידו חג'ג'. קודם כל לגנות אוהדים שהולכים לביתו של אדם ומוחים נגדו באזור פרטי ולא מקובל. אבל גם לתהות – האם אין כאן נסיון נוסף לחפש אשם תורן למצב הקשה ששורר בהפועל תל אביב. האם באמת אוהדי הפועל תל אביב, שממלאים את בלומפילד בשבת בצהריים גם כשהקבוצה משחקת כדורגל מעליב, הם הבעיה של המועדון הזה? האם אין כאן עוד ניסיון להחביא את הבעיה האמיתית בהפועל תל אביב. לבעיה הזו קראו הקיץ החוזה של ורמוט, השכר של דמארי, הנסיון של ברקוביץ', אבל לבעיה הזו יש שם אחד בלבד: חיים רמון, וחבורת האנשים שמנהלים את המועדון הזה. או יותר נכון – אמורים לנהל. ההתקפה הלא אלגנטית על האוהדים בהודעת הקבוצה בנוגע לחג'ג' מריחה ככה לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
האם אין כאן נסיון נוסף לחפש אשם תורן למצב הקשה ששורר בהפועל תל אביב. האם באמת אוהדי הפועל תל אביב, שממלאים את בלומפילד בשבת בצהריים גם כשהקבוצה משחקת כדורגל מעליב, הם הבעיה של המועדון הזה?/מגד גוזני

***

חוסר היכולת של האנשים האלה, שחלקם לא מוכשרים לתפקיד בשום צורה שהיא, לנהל את המועדון הבכיר היא הבעיה האמיתית. חוסר היכולת שלהם להחליט מי נשאר ומי הולך. חוסר היכולת שלהם לבחור מה באמת הקו של הקבוצה לשנים הבאות. חוסר היכולת שלהם להזרים כסף, ועדיין לא להרפות מהגה הקברניט.

אלא שאולי פרשת חג'ג', שרק החלה היום, תבהיר באמת מה הפתרון למצוקה של האדומים. לא קוראים לזה ברקוביץ' ולא קוראים לזה חג'ג'. לא התנהגות אחרת של האוהדים ולא שחקנים אחרים יעזרו כאן. הפועל תל אביב צריכה ללכת לפירוק. היא צריכה לנקות את השולחן מכל אנשי רמון. מה שקורה עכשיו הוא לא משהו שייפתר. מה שקורה עכשיו הוא תוצאה של אינספור טעויות היסטוריות שנעשו במועדון בשנים האחרונות, ואותן כבר אי אפשר ליישר דרך החלטות כמו מינוי ברקוביץ' וספינים אחרים שצצים בכל יום ובכל שעה. רק פירוק יוציא את הפועל תל אביב לדרך החדשה שהיא כה משוועת אליה.

חיים רמון. ברני ארדוב
הפועל תל אביב צריכה ללכת לפירוק. היא צריכה לנקות את השולחן מכל אנשי רמון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully